coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری Pixel 9 گوگل از شارژر 45 وات پشتیبانی می‌کند

با نزدیک شدن به رویداد معرفی سری Pixel 9 گوگل در تاریخ 22 مرداد، خبرها و شایعات در مورد دستگاه‌های جدید به سرعت در حال افزایش است. در حالی که بیشتر توجه‌ها به سری Pixel 9 و ساعت Pixel Watch 3 معطوف شده، اطلاعات جدید به یکی از لوازم جانبی مهم و کمتر شناخته‌شده اشاره دارد: شارژر جدید 45 واتی USB-C.

این اطلاعات را یکی از کاربران X بنام @MysteryLupin به اشتراک گذاشته است. شارژر جدید به جای طراحی مربعی سنتی، شکل دایره‌ای و بیضی‌تری دارد که به نظر جذاب‌تر می‌رسد. همچنین نکته جالب این است که درگاه USB-C در پایین شارژر قرار دارد، که با توجه به اینکه بیشتر شارژرها این درگاه را در بالا دارند، کمی غیرمعمول است.


بیشتر بخوانید:


شارژر سری Pixel 9 گوگل

تصاویری که افشا شده، نسخه اروپایی شارژر را نشان می‌دهد، اما انتظار می‌رود مدل ایالات متحده کوچکتر و با پین‌های استاندارد غیرقابل‌طی کردن باشد.

گوگل پیش از این شارژر 45 واتی USB-C را با Pixelbook عرضه کرده بود، اما شارژر جدید به طور قابل توجهی کوچکتر و طراحی زیباتری دارد. این شارژر همچنین به نظر می‌رسد کوچک‌تر از آجر شارژ 30 واتی فعلی این شرکت باشد.

شارژر سری Pixel 9 گوگل

این افشاگری در کنار گزارش‌هایی که حاکی از این هستند که مدل Pixel 9 Pro XL می‌تواند در 30 دقیقه “تا 70 درصد” شارژ شود، منتشر شده است. این موضوع به این معنی است که این گوشی از سرعت‌های سریع‌تری نسبت به محدودیت فعلی 30 وات پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده نیاز به شارژر قدرتمندتر است.

جزئیات قیمت هنوز فاش نشده، اما شارژر 30 واتی فعلی گوگل با قیمت 25 دلار به فروش می‌رسد. با توجه به قدرت خروجی بالاتر، انتظار می‌رود که قیمت نسخه 45 واتی به طور جزئی افزایش یابد. احتمالاً تأییدیه‌هایی در مورد قیمت و ویژگی‌های دقیق‌تر در رویداد 13 اوت گوگل منتشر خواهد شد.

برای کاربرانی که تمایلی به صرف هزینه اضافی برای شارژر جدید ندارند، شایان ذکر است که دستگاه‌های سری Pixel 9 از فناوری Power Delivery (PD) نیز پشتیبانی خواهند کرد. به این معنا که شما می‌توانید از هر شارژر PD که در اختیار دارید برای شارژ این گوشی استفاده کنید و نیازی به خرید شارژر جدید 45 وات نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر