coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی POCO C75 موفق به دریافت تأییدیه‌های FCC و EEC شد؛ رونمایی نزدیک است

اخیرا گزارش شد که گوشی POCO C75 در پایگاه داده IMEI ظاهر و نام آن تأیید شده است. حال این دستگاه در وب‌سایت تأییدیه FCC مشاهده شده و تأییدیه EEC را نیز دریافت کرده است.

این لیست‌ها نشان‌دهنده رونمایی قریب‌الوقوع این گوشی هوشمند هستند. انتظار می‌رود این محصول به عنوان جانشین POCO C65 سال گذشته وارد بازار شود. در ادامه جزئیات بیشتری را بررسی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:


گوشی POCO C75 در FCC

گوشی POCO C75 با شماره مدل 2410FPCC5G در وب‌سایت FCC لیست شده است. این اطلاعات نشان می‌دهند که گوشی هوشمند روی سیستم‌عامل HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید 14 اجرا خواهد شد.

دستگاه دارای قابلیت‌های اتصال LTE، WiFi، Bluetooth و NFC خواهد بود. تأییدیه‌های مربوط به این گوشی جزئیات بیشتری را افشا نمی‌کنند. لیست EEC نشان می‌دهد که این دستگاه در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

جزئیات در مورد POCO C75

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درباره پوکو C75 موجود است اما احتمالا در روزهای آینده جزئیات آن فاش خواهد شد.

در گزارش های قبلی اشاره شد که بر اساس کد منبع HyperOS، POCO C75 دارای شماره‌های مدل داخلی C3N و C3NL است. این گزارش به پردازنده Helio G81 اشاره می‌کند، اما به احتمال زیاد این اطلاعات درست نیست چراکه این پردازنده نسبت به G85 که در C65 به کار رفته، از قدرت کمتری برخوردار است.

 

مشخصات POCO C65

برای یادآوری، گوشی POCO C65 دارای نمایشگری 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوح HD+ است. این گوشی دوربینی اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربینی دیگر 2 مگاپیکسلی در پشت دارد و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است.

این دستگاه با پردازنده Helio G85 کار می‌کند و تا 8 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارد. همچنین، گوشی به یک باتری 5000 میلی‌آمپری مجهز است که از شارژ سریع 18 وات از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر