coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افزایش قیمت لاماری ایما ؛ رفع ابهامات شرایط فروش لاماری ایما

آرین پارس موتور، دست به افزایش قیمت لاماری ایما زد. افزایش قیمتی که تقریباً با فراخوان واریز متقاضیان این خودرو همراه شده است.

افزایش قیمت لاماری ایما برای مرداد 1403 توسط آرین پارس موتور به عنوان شرکت مونتاژکننده اعلام شد. این شرکت در طرح‌های فروش لاماری ایما که پیش‌تر ابلاغ شده و افراد زیادی ثبت‌نام کرده‌ند، قیمت‌ جدید این خودرو را اعلام کرده که موجب ابهام و نارضایتی مشتریان شده است. البته آرین پارس موتور گفته است که تا روشن شدن تکلیف قیمت‌های جدید خودروهای ایرانی و مونتاژی از اعمال قیمت‌های جدید خودداری خواهد کرد. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش سورن پلاس بنزینی ؛ فروش فوق العاده و پیش فروش [+ قیمت]

افزایش قیمت لاماری ایما

آرین پارس موتور در اطلاعیه‌ای قیمت جدید لاماری ایما را با افزایش 242 میلیوتی (17 درصد) اعلام کرد. مطابق با این اطلاعیه، قیمت قبلی لاماری که معادل 1 میلیارد 431 میلیون تومان بود، به قیمت 1 میلیاردو 673 میلیون تومان رسیده است.

افزایش قیمت لاماری ایما

شفف‌سازی آرین پارس موتور از شرایط فروش لاماری ایما

ابلاغ شرایط فروش جدید لاماری با قیمت های جدید برای تعدادی از خریداران ایجاد ابهام کرده است. به همین علت این شرکت با ارائه توضیحاتی دلایل افزایش قیمت جدید را شفاف‌سازی کرده است.

افزایش قیمت لاماری ایما در شرایط فروش جدید، برای برخی از خریداران با توجه به عدم ابلاغ قیمت‌های جدید محصولات داخلی ابهام ایجاد کرده است. آرین موتور به رغم تمام افزایش هزینه‌ها و افزایش تعرفه‌ها و دیون دولتی تا زمان مشخص شدن تکلیف قیمت‌ها، از اعمال تعرفه‌های جدید خودداری کرده است.

این شرکت پس از آن اقدام به اصلاح قیمت کرد که طبق رویه هر سال، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده پس از بررسی اسناد و مدارک قیمت‌های جدید را کشف و برای ابلاغ به وزارت صمت ارسال کرد، اما وزارت صمت با توجه به تغییر دولت، این قیمت‌ها را ابلاغ نکرد. در این شرایط، آرین موتور با اخذ استعلام‌ها از نهاد مربوطه و برای جلوگیری از تأخیر در تحویل، قیمت‌های جدید را اعمال کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت جدید لاماری ایما مرداد 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    شرکت ها مونتاژی فقط دزد شدن هیچ کس هم تو این کشور جلوشون رو نمیگیره

    پاسخ