coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران : تمام پروازها به تمام مقاصد طبق برنامه درحال انجام است

طی چندروز اخیر شایعاتی مبنی بر لغو برخی از پروازها در کشور منتشر شده است.اکنون شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمام پروازها به تمام مقاصد طبق برنامه درحال انجام است.

طی چندوقت اخیر شایعات زیادی در خصوص لغو برخی از پروازها و هشدار علمیات پروازی در آسمان ایران منتشر شده.مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و گفت:« اخباری که درباره اعلام نوتام و هشدار منتشر می‌شود شایعه و کذب است.»


بیشتر بخوانید:

در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور وجود ندارد

براساس اعلام رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران هیچ نوتامی درباره محدودیت علمیات پرواز در مناطق پروازی و یا توصیه به تغییر مسیر پروازی منتشر نشده است.

شایان ذکر است که شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:«در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور وجود ندارد. تمامی مسیرهای هوایی اسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.»

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران همچنین عنوان کرد:«وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر