coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نسخه 5G گوشی C63 ریلمی 12 اوت معرفی می‌شود [+مشخصات]

شرکت ریلمی ماه گذشته گوشی C63 را در هند معرفی کرد و اکنون این برند به صورت بی‌صدا تأیید کرده که نسخه 5G گوشی C63 نیز به زودی در این کشور عرضه خواهد شد.

گوشی C63 5G در وب‌سایت رسمی این شرکت لیست شده و قرار است هفته آینده رونمایی شود. در ادامه، اطلاعات بیشتری در مورد این محصول جدید آمده است.


بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه گوشی Realme C63 5G

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت، Realme C63 5G طراحی مربعی شکل با فریم تخت دارد. دکمه پاور در سمت راست دستگاه نقش حسگر اثر انگشت را نیز ایفا می‌کند.

پنل پشتی گوشی دارای یک جزیره دوربین مربعی با گوشه‌های منحنی بوده که دو سنسور و یک واحد فلش LED را در خود جای داده است. در قسمت جلویی، دستگاه دارای صفحه نمایشی با بریدگی پانچ هول در مرکز است. علاوه بر این، لبه بالایی و چانه پایینی صفحه نمایش کمی ضخیم‌تر هستند.

گوشی Realme C63 5G در رنگ‌های سبز و طلایی عرضه خواهد شد. از آنجا که این گوشی نسخه 5G مدل C63 است، انتظار می‌رود که به پردازنده‌ای سازگار با 5G مجهز باشد. جزئیات دیگر دستگاه هنوز مشخص نشده، اما احتمالا شباهت‌هایی با نسخه 4G خواهد داشت. در روزهای منتهی به رونمایی، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

مشخصات نسخه 4G گوشی C63

برای یادآوری، گوشی Realme C63 4G دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی HD+ با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. این گوشی به پردازنده Unisoc T612 مجهز شده و با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ 45 واتی همراه است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 14 عرضه می‌شود. در بخش دوربین، گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده که قیمت Realme C63 4G برابر با 8,999 روپیه تعیین شده بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر