coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش فوق العاده ساینا S مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش فوق العاده ساینا S مرداد 1403 توسط شرکت سایپا اعلام شد. در این طرح سدان ساینا اس با استانداردهای 85گانه ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه شده است.

سایپا پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، فراخوان واریز وجه متقاضیان این سامانه که در اولویت زمستان 1403 قرار داشنه را ارسال کرد. این افراد از هم‌اینک می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را با واریز وجه تکمیل کنند. ضمناً به دلیل اینکه این طرح در دسته فروش فوق‌العاده است، متقاضیان عادی باید کل بهای خودرو را پرداخت کنند. همچنین سدان چمع و جور سایپا، فقط در یک رنگ عرضه شده و فعلاً خبری از رنگهای دیگر نیست. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش فوق العاده ساینا S با استانداردهای 85گانه همراه تکراتو باشید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات طرح فروش فوق العاده ساینا S مرداد 1403

سایپا پیرو اعلام نتایج عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ویژه متقاضیان این سامانه که ساینا اس با استانداردهای 85گانه را انتخاب کرده، رساند که امکان واریز وجه برای این افراد مهیا شده و آنها می‌توانند با پرداخت وجه نهایی خودرو، ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و در موعد مقرر خودرو را تحویل بگیرند.

این افراد در اولویت زمستان 1403 قرار داشته و در تاریخ 15 مردادماه 1403 از طرف سایپا پیامک واریز وجه را دریافت کرده‌اند.

موعد تخویل ساینا S با استانداردهای 85گانه که در بخشنامه فروش سایپا هم آمده است، 90 روزه (3 ماهه) خوهد بود. همچنین قیمت ساینا S با استانداردهای 85گانه نیز 345 میلیون و 764 هزار تومان است.

جزئیات طرح فروش فوق العاده ساینا S مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش ساینا اس با استانداردهای 85گانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر