coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اعلام قیمت اکستریم VX در بازار آزاد ؛ قیمت خودرو لوکس مدیران خودرو

قیمت اکستریم VX در بازار آزاد اعلام شد. این خودرو عنوان لوکس‌ترین خودرو مدیران خودرو و یکی از لوکس‌ترین خودروهای مونتاژی ایران را یدک می‌کشد.

مدیران خودرو، 2 هفته پیش طرح فروش نقدی اکستریم VX ویژه مرداد 1403 را با موعد تحویل 90 روزه اعلام کرد. اکستریم VX ازجمله خودروهای لوکس بازار ایران است که قیمتی چسبیده به 4 میلیارد تومان دارد و توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ می‌شود. شاید عنوان لوکس‌ترین خودرو مونتاژی ایران برازنده این خودرو باشد؛ چرا که هم در لحاظ ظاهری و هم آپشن، بهترین انتخاب برای یک خریدار واقعی است.

حال که اولین سری تحویل اکستریم VX به مشتریان آغاز شده و شاهد حضور این خودرو در خیابان‌های کشوری هستیم، قیمت اکستریم VX در بازار آزاد نیز مشخص شده است. بدیهی است که قیمت این خودرو لوکس در بازار آزاد بیش از قیمت آن در بهای کارخانه خواهند بود و باید دید که اقبال Xtrim VX در بازار خودرو ایران چگونه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


قیمت اکستریم VX در بازار آزاد چقدر است؟

قیمت کارخانه اکستریم VX به طور قطعی 3 میلیاردو 974 میلیون تومان و همانطور که گفتیم، به 4 میلیارد تومان چسبیده است. مدیران خودرو حالا اولین مرحله تحویل اکستریم VX به مشتریان را آغاز کرده و به زودی شاهد این خودرو در خیابان‌های ایران خواهیم بود.

به نقل از آخرین خودرو؛ طبق بررسی‌‎های انجام شده، اولین مشتریان اکستریم VX خودرو خود را دریافت کرده و بسیاری قصد استفاده از خودرو را دارند، اما افراد دیگری می‌خواهند خودرو لوکس خود را بفروشند.

قیمت اکستریم VX در بازار آزاد چقدر است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت اکستریم VX با پلاک فعال در بازار آزاد به 4 میلیاردو 600 و حتی در مواردی تا 4 میلیاردو 800 میلیون تومان رسیده است. بدیهی است که اولین خریداران این خودرو، دلالان هستند که بعداً همین خودرو را با قیمت‌های بسیار بالاتر به فروش می‌رسانند.

آمار اولیه نشان می‌دهد که استقبال از اکستریم VX بیشتر از عرضه‌های صورت گرفته است. برای همین احتمال دارد تا مدتها قیمت بازار آزاد این خودروی جدید بیشتر از بهای مصوب کارخانه‌ای باشد. اما نباید فراموش کرد که در ابتدای حضور یک محصول در بازار آزاد، قیمت‌های غیر اقعی برای آن اعلام می‌شود. پس می‌توان توقع داشت که با افزایش تحویل اکستریم VX، قیمت این خودروی مونتاژی در بازار آزاد کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت لوکس ترین خودرو مونتاژی ایران در بازار آزاد چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر