coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش نقدی KMC J7 مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش نقدی KMC J7 مرداد 1403 توسط کرمان موتور اعلام شد. این طرح ازجمله طرح‌های فروش فوق‌العاده کرمان موتور با موعد تحویل 3 ماهه است.

کرمان موتور نیر مانند مدیران خودرو، یکی از خودروسازانی است که طرح‌های فروش خود را هم به صورت نقدی و هم اقساطی فعال می‌کند. در جدیدترین طرح فروش محصولات کرمان موتور ، سدان KMC J7 برای سفارش‌گیری در حال آماده‌سازی است و متقاضیان می‌توانند به صورت نقدی این خودرو را سفارش دهند.

لازم به ذکر است که شرایط فروش اقساطی برای این خودرو در طرح فروش حاضر درنظر گرفته نشده، اما احتمالاً در آینده امکان خرید KMC J7 به صورت قسطی فراهم شود. جزئیات بیشتر طرح فروش نقدی KMC J7 را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش نقدی KMC J7 مرداد 1403

کرمان موتور امکان سفارش‌گیری KMC J7 را از روز شنبه، 20 مرداد 1403 الی یکشنبه، 21 مردادماه آغاز می‌کند. این طرح از ساعت 8 صبح روز ذکر شده در سایت فروش محصولات کرمان موتور به نشانی https://customer.kermanmotor.ir/ فعال خواهد شد. بدیهی است که برای ثبت‌نام در طرح فروش جدید کرمان موتور، می‌بایست اطلاعات شخصی را وارد و مدارک لازم را بارگذاری کنید.

طرح فروش KMC J7 فقط در یک مرحله انجام می‌شود و برای مراخل بعدی، بخشنامه فروش مجزا منتشر خواهد شد.

موعد تحویل KMC J7 سه ماهه (90 روزه) است و مشتری می‌تواند از بین 6 رنگ موجود یکی را انتخاب کند. ضمناً قیمت KMC J7 کرمان موتور 1 میلیاردو 342 میلیون و 300 هزار تومان است.

طرح فروش نقدی KMC J7 مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش سدان KMC J7 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر