coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان پلاس نسخه لوکس اوپن Apex Edition را با حالت VIP و 1 ترابایت حافظه عرضه کرد

کمپانی OnePlus سال گذشته گوشی تاشوی OnePlus Open را با دو رنگ Emerland Dusk و Voyager Black عرضه کرد. اکنون، این برند نسخه جدیدی از این گوشی با رنگ متفاوت و ذخیره‌سازی بیشتر و همچنین ویژگی‌های اضافی ارائه کرده است. به گفته “کیندر لیو”، مدیرعامل OnePlus، مدل جدید وان پلاس اوپن Apex Edition تجربه‌ای لوکس‌تر فراهم می‌کند.

مدل وان پلاس اوپن Apex Edition با پنل پشتی از جنس چرم مصنوعی به رنگ قرمز پررنگ (Crimson Red) عرضه شده است. این رنگ قبلاً در چندین مدل دیگر گوشی‌های OnePlus استفاده شده بود. دکمه “اسلایدر هشدار” این مدل نیز به رنگ قرمز برجسته شده است. طراحی این مدل حس پریمیومی به کاربر القا می‌کند.


بیشتر بخوانید:


جزئیات وان پلاس اوپن Apex Edition

علاوه بر طراحی زیبا، مدل Apex Edition دارای ظرفیت ذخیره‌سازی فوق‌العاده‌ای به اندازه 1 ترابایت UFS 4.0 است در حالی که نسخه‌های استاندارد این دستگاه تنها 512 گیگابایت ظرفیت دارند.

با اینحال حافظه رم این مدل همچنان 16 گیگابایت باقی مانده است. این دستگاه مجهز به یک چیپ امنیتی مستقل برای حفاظت از داده‌های شما است. همچنین حالت VIP دارد که از طریق اسلایدر هشدار قابل دسترسی است.

این حالت دستگاه را به حالت VIP می‌برد و چیپ امنیتی را قفل می‌کند تا امنیت و حریم خصوصی در سطح VIP فراهم شود. قابلیت‌های ویرایش تصویر “AI Eraser” و “AI Smart Cutout” نیز به این مدل اضافه شده که برای حذف اشیا ناخواسته از تصاویر به کار می‌روند. سایر مشخصات اصلی دستگاه مشابه مدل‌های استاندارد باقی مانده است

به نظر می رسد وان پلاس اوپن Apex Edition با ویژگی ها و طراحی منحصربه فردی که دارد یکی از گزینه های محبوبی باشد که بزودی در دسته بندی بهترین گوشی های 2024 قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر