coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اسنپدراگون گلکسی S20 FE به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را در ایالات متحده دریافت می‌کند

پس از چند گوشی میان‌رده اکنون نوبت به یک دستگاه پیشرفته اما قدیمی رسیده تا به‌روزرسانی امنیتی لوت 2024 را دریافت کند. براساس گزارش‌های منتشر شده، گلکسی S20 FE در ایالات متحده به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کند.

همانطور که می‌دانید گلکسی S20 FE که در ایالات متحده عرضه شده‌اند به تراشه اسنپدراگون مجهزند و اکنون تمامی آنها وصله امنیتی جدید را دریافت می‌کنند. این بروزرسانی در شبکه AT&T موجود و با شماره ساخت G781USQSIHXG1 قابل شناسایی است.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی اوت 2024 گلکسی S20 FE در ایالات متحده عرضه می‌شود

با توجه به این که گلکسی S20 FE نزدیک به چهار سال از عمر خود را سپری کرده، آپدیت ماه اوت تنها شامل رفع مشکلات امنیتی برای این گوشی خواهد بود.

این وصله امنیتی هیچ قابلیت جدیدی به گوشی شما اضافه نمی‌کند اما مهم است. زیرا آسیب‌پذیری مهمی را که در ماه ژوئن به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی وارد شده بود را برطرف می‌کند. گوگل در آن زمان یک تعمیر کلی ارائه کرد و سامسونگ اکنون آن را برای دستگاه‌های گلکسی آورده است.

مثل همیشه برای دریافت این به روزرسانی وارد بخش تنظیمات و سپس به بخش به‌روزرسانی نرم افزار رفته و گزینه دانلود و نصب را بزنید.

انتظار می‌رود که نسخه اگزینوس گلکسی S20 FE به زودی آپدیت مشابهی دریافت کند. همین امر در مورد واحدهای بدون قفل فروخته شده در ایالات متحده و دستگاه‌های فروخته شده توسط سایر اپراتورها نیز صدق می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر