coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری 14T شیائومی با تراشه دایمنسیتی 8300 Ultra در Geekbench ظاهر می‌شود

همانطور که می‌دانید شیائومی قصد دارد سری جدید خود را روانه بازار کند. سری 14T شیائومی در واقع به عنوان جانشینی برای نسل قبلی این برند، سری 13T عرضه می‌شود.

با نزدیک شدن به زمان عرضه اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر می‌شود. اطلاعات فاش شده خبر از سیستم دوربین پیشرفته ای می دهد که علاقه مندان به عکاسی در نور کم را هدف قرار داده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات سری 14T شیائومی

سری 14T شیائومی اخیرا در پایگاه داده Geekbench با شماره مدل 2406APNFAG  دیده شده است. آنطور که مشخص است این دستگاه از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی8300 Ultra  با سرعت کلاک پایه 2.20 گیگاهرتز بهره خواهد برد.

این گوشی 12 گیگابایت رم داشته و اندروید 14 را اجرا می‌کند. در Geekbench، در تست تک هسته ای موفق به کسب 4389 امتیاز و در تست چند هسته ای 15043 امتیاز شده است.

پیش از این، شیائومی 14T Pro  با تراشه دایمنسیتی 9300+ در بنچمارک ظاهر شده بود. یک افشای اطلاعات ادعا می‌کرد که این دستگاه دارای یک دوربین اصلی قدرتمند 50 مگاپیکسلی با دیافراگم چشمگیر f/1.6، قرارگیری پیکسل‌ها و تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) است.

انتظار می‌رود این ترکیب در نور کم عملکرد استثنایی ارائه دهد و عکس‌های واضح‌تر و واضح‌تری را حتی در شرایط نوری چالش برانگیز ثبت کند.

بهرحال احتمالا با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه اطلاعات بیشتری از سری 14T شیائومی منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه هر دو مدل 14T و 14T Pro تاکنون گواهینامه متعددی را کسب کرده‌اند، انتظار می‌رود عرضه به زودی انجام شود.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر