coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مرداد 1403 توسط شرکت مکث موتور اعلام شد. در این طرح پیکاپ کلوت دو دیفرانسیل و دو کابین عرضه شده است.

شرکت مکث موتور، طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مرداد 1403 را قیمت قطعی و در اقساط 18 ماهه آغاز کرد. این پیکاپ دو کابین و دو دیفرانسیل بوده و یکی از رقبای اصلی پیکاپ KMC T8 و KMC T9 شرکت کرمان موتور به حساب می‌آید. ضمناً قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک نسبت به تیرماه افزایش چشمگیری یافته و به مرز 2 میلیاردو 300 میلیون تومان نزدیک شده است.

مکث موتور برای خرید این خودرو، تسهیلات بانکی در نظر گرقته که مشتری می‌تواند از مزایای آن استفاده کند. پس از تأیید دارا بودن شرایط دریافت وام، بانک نام متقاضی را در لیست نهایی قرار می‌دهد. ضمناً مبلغ پیش‌پرداخت خرید کلوت اتوماتیک 700 میلیون تومان است. جزئیات بیشتر از شرایط فروش قسطی پیکاپ کلوت اتوماتیک را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مرداد 1403

مکث موتور قیمت پیکاپ کلوت دنده اتومات را 2 میلیاردو 289 میلیون تومان برای مردادماه 1403 اعلام کرده که نسبت به ماه پیش (2 میلیاردو 192 میلیون تومان) افزایش چشمگیری داشته است.

متقاضیان باید ابتدا مبلغ 700 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را در اقساط 18 ماهه پرداخت کند. موعد تحویل پیکاپ کلوت 90 روزه بوده که پس از انجام مراحل ثبت‌نام و تعیین و تأیید اعتبار آغاز می‌شود.

ضمناً قیمت بازار پیکاپ کلوت اتومات 1 میلیاردو 915 میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که امکان ثبت‌نام در این طرح از امروز پنجشنبه، 18 مرداد 1403 مهیا شده است. برای اطلاع از ریز و درشت طرح می‌توانید بخشنامه زیر را مطالعه کنید:

طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش پیکاپ کلوت نسخه اتوماتیک چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر