coinex
otetmarket
propification.com

فاکسکان 50000 نیروی جدید برای افزایش تولید آیفون 16 استخدام می‌کند

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر از گوشی‌های جدیدش را رونمایی کند. به منظور دستیابی به این هدف و ارسال 90 میلیون از آنها به سراسر جهان، شریک اپل یعنی فاکسکان 50000 نیرو در کارخانه خود در ژنگژو چین استخدام کرده تا تولید آیفون 16 را تسریع بخشد.

معمولاً دوره اوج تولید آیفون از ماه اوت آغاز و تا دسامبر ادامه دارد. به‌همین منظور، فاکسکان برای افزایش تولید آیفون 16 ، از اواخر ژوئیه شروع به ارائه دستمزدی بالاتر تا 25 یوان در ساعت (حدود 4800 وون) کرده است.


بیشتر بخوانید:


تولید آیفون 16 وارد فاز جدیدی شد

این تولیدکننده تایوانی همچنین پاداش استخدامی در کارخانه ژنگژو را از 6000 یوان به حداکثر 7500 یوان افزایش داده است. این کارخانه بزرگترین پایگاه تولید آیفون در جهان محسوب می‌شود.

همچنین اخیرا خبری منتشر شده که سامسونگ و ال‌جی نیز تولید انبوه نمایشگرهای سری آیفون 16 را آغاز کرده‌اند. گفته می‌شود اپل 80 میلیون پنل نمایشگر از سامسونگ و 43 میلیون پنل از ال‌جی سفارش داده است.

این اقدامات نشان‌دهنده تعهد اپل به تامین تعداد زیادی دستگاه‌های جدید برای مشتریان در سراسر جهان و حفظ کیفیت بالای محصولات خود است. با افزایش تولید و استخدام نیروهای جدید، انتظار می‌رود که اپل بتواند به‌موقع و با کیفیت بالا، نیاز مشتریان خود را تامین کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر