coinex
otetmarket
propification.com

شرایط پیش فروش محصولات سایپا دیزل [+ جزئیات و قیمت]

طرح پیش فروش محصولات سایپا دیزل به صورت پرداخت مرحله‌ای-تسهیلاتی آغاز شد. این طرح که شامل محصولات کشنده آرتا 2*4 KX520، فوتون‌ M4 (8.5 تن) و فوتون M4 (6 تن خوابدار) می‌شود، از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 22 مردادماه شروع شده و تا پایان ظرفیت محدود ادامه خواهد داشت.

پرداخت‌ها در این طرح به صورت مرحله‌ای و با استفاده از تسهیلات بانکی ویژه مصرف‌کنندگان نهایی صورت می‌پذیرد. لازم به ذکر است که دریافت وام مطابق ضوابط بانک و پس از انجام اعتبارسنجی‌های مربوطه انجام می‌شود و شرکت سایپادیزل مسئولیتی در قبال عدم امکان دریافت وام توسط متقاضیان ندارد.


بیشتر بخوانید:


پیش فروش محصولات سایپا دیزل

زمان تحویل محصولات در این طرح فروش مشارکتی با سود 18 درصد، هفته آخر مهرماه سال جاری تعیین شده است. نحوه پرداخت وجه نیز باید از طریق درگاه اینترنتی شرکت سایپادیزل به آدرس [http://saipadiesel.iranecar.com](http://saipadiesel.iranecar.com) انجام شود و واریز وجه از طریق روش‌های دیگر و خارج از زمان مقرر قابل پذیرش نخواهد بود.

پیش فروش محصولات سایپا دیزل

پیش فروش محصولات سایپا دیزل ، فرصتی مناسب برای خریداران نهایی محصولات سایپادیزل است که بتوانند با استفاده از تسهیلات مناسب، به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر