coinex
otetmarket
propification.com

با تائید سامسونگ، گوشی گلکسی A06 به زودی روانه بازار می‌شود

حدود یک و نیم ماه پیش، سامسونگ روند بررسی‌ها و دریافت تاییدیه‌های مختلف برای گوشی جدید خود، گلکسی A06 ، را آغاز کرد تا آماده عرضه شود. در ماه ژوئن، این دستگاه را در سایت گیک‌بنچ و سازمان Wi-Fi Alliance مشاهده کردیم. در ماه ژووئیه، اقدام به دریافت تاییدیه از FCC، Bluetooth SIG و UL Demko کرد. اکنون، غول فناوری کره‌ای موفق به دریافت تاییدیه از Google Play Console نیز شده است.


مدل تایید شده توسط گوگل با شماره مدل SM-A065M عرضه خواهد شد. طبق این لیست، Galaxy A06 دارای صفحه نمایش با رزولوشن 1600 × 720 پیکسل، چیپست MediaTek Helio G85، ۴ گیگابایت رم و سیستم‌عامل Android 14 (احتمالا با رابط کاربری One UI 6.1) خواهد بود.

هر چند این لیست چیز جدیدی را فاش نکرده، اما نشان می‌دهد که Galaxy A06 اکنون یک قدم دیگر به عرضه نزدیک‌تر شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فاش شده از گلکسی A06

سایر جزئیاتی که از لو رفتن اطلاعات قبلی در مورد Galaxy A06 به دست آمده شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با ناچ U شکل، دو دوربین در پشت، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 15 وات، جک 3.5 میلی‌متری صدا، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اتصال 4G LTE است.

این گوشی در دو مدل با 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و نسبت به مدل قبلی (Galaxy A05) جمع‌وجورتر است.

همچنین رندرهای این گوشی نیز منتشر شده که طراحی آن به نام Key Island را نشان می‌دهند و گوشی حداقل در دو رنگ خاکستری و سفید موجود خواهد بود. تنها موارد باقی‌مانده برای اطلاع، جزئیات سنسورهای دوربین و البته قیمت و زمان عرضه آن است. امیدواریم به مرور زمان و نزدیک به زمان عرضه، این جزئیات نیز فاش شوند. احتمالاً سامسونگ این گوشی را در کنار گلکسی A16 اواخر امسال معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر