coinex
otetmarket
propification.com

راهنمای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت

در پاسخ به سوال” چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟” باید گفت، آیتم‌های بسیار زیادی منجربه تمایز یک شرکت طراحی سایت نسبت به شرکت دیگر شده و همین مورد در نتیجه سایت و تجربه کاری شما تاثیر بسیار زیادی دارد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب، یک تصمیم بسیار حیاتی جهت به طپش انداختن نبض کسب و کار شما است.همخوانی دیدگاه شما با آن شرکت و گشتیبانی همه جانبه آن شرکت از ایده‌های شما از نکات مهمی بوده که باید به آن در هنگام بهترین شرکت طراحی سایت توجه داشت. در ادامه با ما همراه شوید تا المان‌هایی را که در زمان انتخاب منحصربه‌فردترین شرکت طراحی سایت باید مدنظر داشته باشید، به شما معرفی کنیم.

8 نکته طلایی در هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بسیاری از افراد در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت در دوراهی انتخاب چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟ یا چه نکاتی را باید در بازه زمانی جستجو برای انتخاب طراح شرکت‌های تولید سایت مدنظر قرار داد، قرار می‌گیرند. در این قسمت 8 نکته طلایی و مهم که در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به شما کمک می‌کنند، به شرح زیر می‌باشد.

اهمیت به ایده‌های شما

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار در حیطه خود از تجربه نسبتا بالایی برخوردار هستید، به گونه‌ای که از محصولات و خدماتی که می‌خواهید ارائه دهید اطلاعات کافی دارید و بهترین ایده را در صنف خود می‌شناسید. شرکتی که قصد همکاری با آن را دارید باید پس از شنیدن خواسته‌های شما هر آنچه که خود در سر دارد را بیان کرده و خلل ایجاد در ایده‌های شما را با ارائه ذهنیت خود تکمیل کند.

بهره‌گیری از تیم مارکتینگ باتجربه

رشد کسب و کار از طریق وبسایت امروزه به یک رقابت پرسود تبدیل شده است که به شرکت‌ها در دیده شدن بیشتر کمک بسیار زیادی می‌کند. در این مسیر پر پیچ و خم داشتن یک نقشه راه برای رسیدن به موفقیت حائز اهمیت است. شرکت طراحی سایت باید بتواند با ارائه بهترین راهکارها تا رسیدن به قله موفقیت در کنار شما باشد. یک شرکت طراحی وب زمانی که از تیم مارکتینگ باتجربه و خبره برخوردار نباشد، همانند یک ماشین بدون موتور عمل می‌کند، مهم نیست که آن شرکت چقدر خوب به نظر می‌رسد، همکاری با آن شرکت مفید نخواهد بود.

با توجه به تکامل بالای اینترنت، وجود تیم مارکتینگ فعال ضروری است، زیرا این تیم به شما کمک می‌کند تا ترافیک سایت بالایی را در راستای درآمد زیاد از طریق سایت خود ایجاد کنید. شما در کنار طراحی منحصربه‌فرد سایت خود به کاربردی بودن آن نیز نیاز دارید. انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، چیزی فراتر از یک وبسایت زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورند.

تیم طراحی سایت باتجربه
تیم طراحی سایت باتجربه

دانش استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا CMS

از سریع‌ترین راه‌ها که می‌توان اطمینان کسب کرد یک شرکت طراحی وب هنوز از روش‌های قدیمی جهت طراحی سایت‌های خود استفاده می‌کند، اجتناب استفاده از CMS است. CMS یا سیستم مدیریت محتوا به کاربر بدون نیاز به دانش تخصصی کمک می‌کند تا محتوای یک وبسایت را ایجاد، مدیریت و در نهایت آن را اصلاح کند. هر شرکت طراحی سایت خبره به خوبی می‌داند که چگونه از سیستم‌های CMS همانند وردپرس، جوملا، مجنتو و دروپال به خوبی استفاده کند. یکی از مهمترین ابزارهای طراحی سایت نرم افزار فتوشاپ است که برای آموزش فتوشاپ می توانید به این لینک مراجعه کنید.

استفاده از طراحی وبسایت ریسپانسیو

طراحی وبسایت ریسپانسیو برای هر گونه دستگاه(device) به صورت جداگانه از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه کاربران از لپ تاپ، تبلت و گوشی‌های تلفن همراه جهت ورود به یک وبساتی به صورت پسترده استفاده می‌کنند، مهم است که در هر دستگاهی سایت شما به صورت استاندارد طراحی و نمایش داده شود.با توجه به اهمیت بالای معقوله ریسپانسیو سایت، شما باید اطمینان حاصل کنید که شرکتی که با آن قرارداد نوشته‌اید وبسایت تولیدی را به صورت واکنش‌گرا طراحی می‌کند. برای آموزش وردپرس می توانید به این لینک مراجعه کنید.

بهره‌گیری از UI/UX مناسب

بهره گیری از تجربه کاربری مناسب که سهولت استفاده را برای کاربر در سایت شما آسان کرده و از نظر بصری برای او جذاب باشد، یکی از نکات بسیار مهم در طراحی سایت بوده که باید به خوبی رعایت شود. بهترین شرکت طراحی سایت با کنار هم قرار دادن نیاز شما از وبسایت و تجربه کاربر، وبسایت مناسب را طراحی و در اختیار شما قرار می‌دهد. بهره‌گیری از UI/UX در واقع یک تجربه لذت بخش و یکپارچه برای کاربر در سایت شما می‌باشد.

دارای تخصص در چند زمینه

داشتن تخصص در یک شاخه در گذشته قابل قبول بود؛ اما امروزه مخصوصا در حوزه طراحی سایت تنها آشنا بودن با یک تخصص کافی نیست. درصورتی‌که طراحی سایت خود را به شرکتی بسپارید که از یک قانون عمومی پیروی می‌کنند، باید انتظار وبسایت شبیه به چندین سایت دیگر را داشته باشید. بهترین شرکت طراحی سایت با آگاه بودن از حوزه‌های دیگر و تلفیق آن‌ها سایتی منحصربه‌فرد و کاربردی که از اصول و چهارچوب جدیدی پیروی می‌کند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همگام با تغییرات طراحی

یک شرکت طراحی اسیت خوب منطبق با روندهای طراحی مدرن پیش می‌رود. طراحی‌های ریسپانسیو، اسکرول بنرها و حتی ویدئوهای استفاده شده در صفحه وبسایت همگی باید بروز بوده تا یک شرکت یا فرد را به‌صورت حرفه‌ای جلوه دهد. همچنین سک شرکت طراحی خوب می‌داند که یک وبسایت هویت یک کسب و کار تلقی می‌شود پس می‌کوشد تا در نهایت طراحی منحصربه ‌فردی را برای وبسایت‌ آن‌ها پیاده سازی کند. یکی از ابزارهای مهم در مدیریت و نظارت بر پروژه های طراحی سایت ، نرم افزار اکسل است ، برای شروع آموزش اکسل می توانید به این لینک مراجعه کنید.

مطرح کردن ایده‌های خود

بیان ایده‌ها باید به‌صورت دو طرفه باشد، یعنی آن شرکت باید ایده‌ها و نیازهای شما را بشنود و در نهایت ایده‌های خود را جهت طراحی سایت بیان کند. برای همکاری موثرتر بهتر است شرکتی را جهت همکاری مدنظر قرار دهید که اطلاعات کافی در مورد حوزه فعالیت شما داشته باشد و بتواند ایده‌هایی جدید و قابل پیاده سازی ارائه بدهد.

مزایای سفارش سایت از بهترین شرکت طراحی سایت
مزایای سفارش سایت از بهترین شرکت طراحی سایت

سفارش وبسایت از بهترین شرکت طراحی سایت

استخدام و کمک از بهترین شرکت طراحی سایت علاوبر تحویل یک سایت مناسب و کاربردی می‌تواند به شما کمک کند تا در سطح بازارهای بین المللی نیز دیده شوید. یک شرکت طراحی سایت باتجربه از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده و با ارزیابی دیگر سایت‌ها، طراحی و قابلیت‌های جامع‌تری را در سایت شما قرار می‌دهد، سفارش وبسایت از بهترین شرکت طراحی سایت به شرح زیر است.

  • طراحی یک وبسایت خارج از چهارچوب‌ها و باورها
  • توجه ویژه به SEO و SEO Friendly بودن سایت
  • تحویل پروژه در زمان مقرر شده
  • توجه به سلایق شما و منعطف در برابر تغییرات خواسته شده
  • طراحی سایت منطبق با بروزترین فناوری‌های روز دنیا
  • متخصص در رفع ارورهای احتمالی
  • پشتیبانی مستمر
  • متمایز بودن نسبت به رقبای خود
  • تماس مداوم با یک تیم متخصص و خبره در حوزه طراحی سایت
  • ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات

با توجه به حساس بودن پروسه طراحی سایت و همچنین حیاتی بودن آن برای یک شرکت، امکان آزمون و خطا امکان پذیر نیست. در همین راستا بهتر است از بهترین شرکت طراحی سایت کمک گرفته تا علاوبر دریافت سایت مطابق با سلیقه و نیاز خود بتوانید از پشتیبانی مستمر آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

کلام پایانی

با توجه به حیاتی بودن یک وبسایت برای کسب و کار و حتی یک شخص، طراحی، عملکرد و سهولت در استفاده از آن یک موضوع بسیار مهم است. بهترین شرکت طراحی سایت با بررسی نیازهای شما و همچنین تحلیل سایت رقبا، وبسایتی جامع را با بالاترین طراحی و محبوبیت نظر کاربران در اختیار شما قرار می‌دهد. یک شرکت طراحی سایت باید بتواند نیازهای کسب و کار شما را به خوبی درک کند و در راستای پر کردن خلل‌‌ها به شما کمک کند تا بتوانید ترافیک سایت خود را بالا برده و در نهایت خدمات مدنظر خود را به افراد ارائه دهید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر