coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش فوری هونگچی برقی مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش فوری هونگچی برقی مرداد 1403 توسط شرکت بی ام کارز اعلام شد. سدان هونگچی E-QM5 از امروز با قیمت قطعی قابل سفارش‌ است.

شرکت BM Cars که مسئولیت واردات خودروهای وارداتی گروه بهمن را برعهده دارد، طرح فروش فوری هونگچی برقی مرداد 1403 را اعلام کرد. نام اصلی این خودرو «هونگچی E-QM5» است که جزء اولین خودروهای وارداتی برقی به کشور است و از لحاظ مشخصات فنی و کیفیت ساخت توانسته نمره قابل قبولی دریافت کند.

برای این سدان جذاب شرایط فروش اقساطی یا اعتباری یا موارد دیگر وجود ندارد و متقاضیان باید به صورت نقدی با پرداخت کل هزینه خودرو، ثبت سفارش کنند. زمان ثبت‌نام در این طرح چه زمانی است؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش فوری هونگچی برقی مرداد 1403

با اعلام شرکت بی ام کارز، ثبت‌نام برای خرید خودرو برقی هونگچی E-QM5 از امروز یکشنبه، 21 مرداد 1403 رأس ساعت 10 صبح آغاز شده و تا پایان روز جمعه، 26 مردادماه ادامه خواهد داشت.

این خودرو همانطور که بالا گفتیم، فقط به صورت نقدی و فقط در رنگ سفید به فروش می‎‌رسد. قیمت هونگچی E-QM5 برابراست با 2 میلیاردو 137 میلیون و 223 هزار تومان که مشتری باید کل مبلغ را پرداخت کند.

این خودرو جژو اولین خودروهای برقی وارداتی به کشور است که توسط گروه بهمن وارد شده و به دلیل ظاهر جذاب، مشخصات مناسب و آپشن‌های بی‌شمار، اقبال خوبی در طرح‌های فروش داشته است.

براساس اعلام BM Cars خودرو پس از انجام ثبت‌نام و واریز وجه، هفته دوم مهرماه 1403 به دست خریداران می‌رسد.

لازم به ذکر است که برای خرید این سدان برقی می‌بایست به سایت فروش بی ام کارز گروه بهمن به نشانی https://bahman.iranecar.com/bmcars مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش سدان الکتریکی هونگچی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر