coinex
otetmarket
propification.com

مشترکین یوتیوب پریمیوم تایمر خواب دریافت می‌کنند

آیا تا به حال شده هنگامی که مشغول مشاهده یکی از ویدئوهای یوتیوب هستید به خواب رفته و پس از گذشت چند ساعت آن هم هنگامی که چند ویدئو به طور خودکار پخش شده بیدار شوید؟ احتمالا برای شما هم این مسئله خوشایند نبوده اما نگران نباشید از این پس تایمر خواب به کمک شما می‌آید.

تایمر خواب یوتیوب قابلیت جدیدی است که فعلا در مرحله تست تجربی قرار دارد و فقط تا سپتامبر اجرا می‌شود. در این مرحله فعلا در اختیار کاربران یوتیوب پریمیوم قرار دارد.

پس از تاریخ 2 سپتامبر ممکن است این ویژگی وارد یوتیوب شده و یا شاید برای همیشه از دسترس خارج شود. در حال حاضر هیچ قطعیتی در این زمینه وجود ندارد.

نحوه فعال‌سازی تایمر خواب

اگر مشترک YouTube Premium هستید و می‌خواهید تایمر خواب را امتحان کنید، می‌توانید به (https://www.youtube.com/new) مراجعه و آن را فعال کنید. پس از فعال‌سازی، هنگام باز کردن یوتیوب در تلفن همراه یا دسکتاپ، می‌توانید به منوی تنظیمات بروید و تایمر خواب را برای مدت زمانی که می‌خواهید تعیین کنید. بعد از اینکه زمان مشخص شده به پایان برسد، پخش ویدئوها متوقف خواهد شد. به همین سادگی!

انتظار می‌رود این ویژگی جدید تنها یک آزمایش نباشد و به‌صورت دائمی در یوتیوب باقی بماند، چرا که برای بسیاری از کاربران می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر