coinex
otetmarket
propification.com

Apple Intelligence اپلیکیشن ژورنال اپل را کارآمدتر می‌کند

مدتی پیش اپلیکیشن ژورنال اپل به عنوان بخشی از iOS 17.2 راه اندازی شد. با معرفی این برنامه، امکانات جدیدی را برای کاربران فراهم شد تا اتفاقات روزانه خود را ثبت کنند.

اما به نظر می‌رسد این فقط آغاز ماجراست و اپل قصد دارد اپلیکیشن ژورنال اپل را با استفاده از هوش مصنوعی خود که به Apple Intelligence مشهور است، به مرحله بعدی برساند.

بر اساس یک پتنت جدید که اپل در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) به ثبت رسانده، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای قابلیت‌های اپلیکیشن Journal است. بر اساس این پتنت، ممکن است در آینده نزدیک این اپلیکیشن به طور عمیقی با Apple Intelligence یکپارچه شود و پیشنهادات هوشمندانه‌تری را به کاربران ارائه دهد.


بیشتر بخوانید:


اپلیکیشن ژورنال اپل

در حال حاضر، اپلیکیشن ژورنال اپل برخی پیشنهادات اولیه را بر اساس عکس‌ها، موسیقی‌ها، مکان‌هایی که بازدید کرده‌اید و افرادی که با آن‌ها پیام رد و بدل کرده‌اید، به شما ارائه می‌دهد. اما با کمک Apple Intelligence این پیشنهادات می‌توانند به سطح جدیدی ارتقاء یابند.

به طور مثال ممکن است برنامه از شما بخواهد مجموع عکس‌هایی که در یک مکان گرفته‌اید و یا هنگامی که تمرین خود را به انتها رسانده‌اید، آنها را به صورت فعال در برنامه ضبط کنید. حتی این احتمال وجود دارد که اپلیکیشن ژورنال اپل با رویدادها و یادآوری‌های تقویم ادغام شود.

همچنین می‌تواند یک رابط خط زمانی جدید ایجاد کند که به شما اجازه می‌دهد که رویدادهای روزانه خود را مانند یک چت ببینید.

Apple Intelligence اپلیکیشن ژورنال اپل را کارآمدتر می‌کند

تا کنون، اپل هیچ چیزی در رابطه با ادغام هوش مصنوعی اش با اپلیکیشن ژورنال اپل اعلام نکرده اما بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی در حال حاضر فقط در پیش‌نمایش هستند و احتمالا بر روی برخی دیگر اعمال شده است.

اینکه قابلیت های بیشتری به برنامه اضافه شود احتمالا برای کاربران جذاب خواهد بود اما برخی معتقدند که اپل قبل از اینکه به فکر جذاب تر کردن برنامه باشد، باید ابتدا برنامه را به iPad و Mac بیاورد.

به هرحال اپل اطلاعات بیشتری از اینکه هوش مصنوعی اش چه چیزهایی به اپلیکیشن ژورنال اپل اضافه می‌کند ارائه نکرده اما انتظار می‌رود به زودی دست به کار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اپلیکیشن ژورنال اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر