coinex
otetmarket
propification.com

به‌روزرسانی اوت 2024 به گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در ایالات متحده رسید

همانطور که می‌دانید از عرضه به‌روزرسانی اوت  2024 چندروزی می‌گذرد. اکنون این وصله امنیتی به گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در ایالات متحده رسیده است.

انتظار می‌رود طی چند روز آینده وصله امنیتی جدید به سایر نقاط هم راه یابد اما هم اکنون عرضه آن در ایالات متحده برای واحدها و دستگاه های قفل نشده در شبکه Sprint و T-Mobile آغاز شده است.

به‌روزرسانی اوت  2024 باید به زودی در اختیار سایر اپراتورها هم قرار بگیرد. به روز رسانی دارای یک نسخه سیستم عامل است که با حروف HXH1 ختم می‌شود.


بیشتر بخوانید:

به‌روزرسانی اوت 2024  50 مشکل امنیتی را در گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا برطرف می‌کند

همانطور که می‌دانید آپدیت جدید هیچ قابلیت جدیدی را به گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا اضافه نمی‌کند. البته سهمیه سیستم‌عامل و ارتقاء ویژگی‌های این دو دستگاه از یک سال پیش به اتمام رسیده است.

وصله امنیتی اوت 2024 با رفع 50 آسیب پذیری امنیتی همراه است. 35 مورد از این آسیب‌پذیری‌ها همه دستگاه‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، از جمله آسیب‌پذیری مهمی که می‌تواند به مهاجمان اجازه دسترسی آسان به دستگاه‌ها را بدون مجوز بدهد. 15 آسیب پذیری دیگر فقط برای گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی خطر ایجاد می‌کند.

اگر گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا دارید کافیست وارد بخش تنظیمات شوید، منوی به روزرسانی نرم افزار را باز کرده و بر روی گزینه دانلود و نصب کلیک کرده تا به‌روزرسانی اوت 2024 را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر