coinex
otetmarket
propification.com

چیپست و طراحی آیکو Z9s Pro با نزدیک شدن به زمان عرضه مشخص شد

همانطور که می‌دانید آیکو قرار است مجموعه جدیدش را 21 اوت در هند عرضه کند. این خانواده دو عضو به نام‌های آیکو Z9s و آیکو Z9s Pro پرو دارد که تاکنون گزارش‌های مختلف برخی از مشخصاتشان را لو داد‌ه‌اند.

آیکو با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه برخی از مشخصات خانواده جدیدش که در گزارش‌های مختلف عنوان شده است را تایید می‌کند. اکنون وب سایت هندی آیکو جزئیات کلیدی هر دو گوشی هوشمند را فاش کرده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی آیکو Z9s Pro

این وب‌سایت اعلام کرد که آیکو Z9s Pro دارای صفحه نمایش AMOLED با لبه خمیده است که نرخ نو‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی محلی 400 نیت را ارائه می‌دهد. آنطور که مشخص شده دو رنگ مرمر لوکس و نارنجی درخشان برای این دستگاه انتخاب شده است.

چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 قدرت آیکو Z9s Proرا تامین می‌کند. گزارش‌های دیگر نشان می‌دهند که دوربین دوگانه پشت دستگاه، از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 با پشتیبانی از OIS و یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق‌واید تشکیل شده است.

البته احتمال وجود دارد که Z9s Pro یک نسخه تغییر نام تجاری یا تغییر یافته از iQOO Z9 (نوع چینی) باشد که در آوریل سال جاری معرفی شد.

اگر خاطرتان باشد، آیکو Z9 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی، شاسی با استاندارد IP64، تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3، رم LPDDR4x، حافظه داخلی UFS 2.2 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی است.

iQOO Z9s
iQOO Z9s

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آیکو Z9s Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر