coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403 ؛ شرایط عمومی شرکت در طرح [+ قیمت]

شرکت سایپا؛ طرح فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403 را اعلام کرد. در این طرح سه مدل خودرو ساینا با قیمت قطعی به فروش می‎رسد.
شرکت سایپا، طرح فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403 ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه که در اولویت‌های تابستان و پاییز 1403 قرار دارند را اعلام کرد. در این طرح سه مدل سدان ساینا عرضه شده و متقاضیان باید برای تکمیل ثبت‌نام، مبلغ خودرو را پرداخت کنند.

سایپا در بخشنامه فروش ساینا گفته است که درصورت هرگونه تغییر در هزینه‌های جانبی و استانداردهای لازم و ضروری، مابه‌التفاوت بهای اضافه شده را در فاکتور مشتری لحاظ خواهد کرد. این مورد را تاکنون بارها شاهد بوده‌ایم که خودروسازان به بهانه‌های مختلف از مشتریان مبلغ بیشتری طلب می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403

سایپا با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز رساند که پیرو اعلام نتایج تخصیصی خودرو برای متقاضیان عادی سامانه یکپارچه که سال گذشته برای دریافت خودروهای ساینا S دوگانه‌سوز، ساینا GX دوگانه‌سوز و ساینا GX تک‌سوز ثبت‌نام کرده و امروز یکشنبه، 21 مرداد 1403 پیامک دریافت کرده‌ند، امکان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه مهیا شده است.

متقاضیان توجه داشته باشند که جهت واریز وجه می‌بایست فقط به صورت اینترنتی و از درگاه فروش محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ اقدام کنید. ضمناً موعد تحویل هرسه خودرو 90 روزه اعلام شده است. توضیحات بیشتر در بخشنامه زیر درج و قابل مشاهده است:

طرح فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403

شرایط عمومی شرکت در طرح فروش

برای شرکت در این طرح متقاضی باید شرایط لازم را داشته باشد. شرایط عمومی شرکت در بخشنامه فروش ساینا شامل 21 بند می‌شود که می‌توانید در پایین بخوانید:

  1. محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو می‌باشد).
  2. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.
  3. امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از 5 سال میسر نمی‌باشد.
  4. امکان صلح (خرید انصرافی) در قرارداد وجود ندارد و همچنین انتقال امتیار و حقوق ناشی از خرید خودرو ،به اشخاص ثالث (حتی بصورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد.
  5. ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.
  6. متقاضی طی 48 ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.
  7. شماره موبایل باید متعلق به فرد متقاضی باشد.
  8. شماره کارت، حساب و شبا که در آینده مبلغ خودرو به از آن به حساب شرکت واریز می‌شود، حتماً باید به نام فرد متقاضی باشد. در صورتی درج اطلاعات نادرست مسئولیت ان برعهده فرد متقاضی خواهد بود.

دیگر شرایط لازم را می‌توانید در تصویر زیر بخوانید:

طرح فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش ساینا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر