coinex
otetmarket
propification.com

آیفون SE 4 در اوایل 2025 با نمایشگر OLED و پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل عرضه خواهد شد

به گزارش بلومبرگ، نسل چهارم آیفون SE قرار است در اوایل سال 2025 وارد بازار شود و انتظار می‌رود با تغییرات و به‌روزرسانی‌های مهمی همراه باشد. طبق این گزارش، آیفون SE 4 دارای نمایشگر OLED و پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل خواهد بود.

این اولین به‌روزرسانی آیفون SE از سال 2022 خواهد بود و شایعات حاکی از آن است که این مدل جدید مستقیماً از طراحی آیفون 14 الهام گرفته اما ممکن است شباهت‌هایی با آیفون 16 نیز داشته باشد. نمایشگر OLED که تمام صفحه را پوشش می‌دهد، یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی است.


بیشتر بخوانید:


آیفون SE 4 با ویژگی‌های هوش مصنوعی جذاب خواهد بود

از نظر سخت‌افزاری، گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون SE 4 دارای پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل خواهد بود. بنابراین می‌توان اینطور استنباط کرد که کاربران با هزینه‌ای کمتر از 500 دلار از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی بهره‌مند می‌شوند.

شایعه‌های زیادی تاکنون درباره‌ی نسل چهارم آیفون SE منتشر شده یکی از آنها پشتیبانی از فیس‌آیدی (Face ID) است. از دیگر شایعه‌ها می‌توان به مجهز بودن این دستگاه به یک دوربین اصلی نیز اشاره کرد.

به طور کلی، آیفون SE 4 با توجه به ویژگی‌های جدید و قیمت مقرون به صرفه، می‌تواند گزینه جذابی برای کسانی باشد که به دنبال گوشی هوشمند باکیفیت و به‌روز اما با هزینه کمتر هستند. بنابراین کاربران می‌توانند از اوایل سال 2025 منتظر عرضه این گوشی جذاب و خوش قیمت باشند.

بیشتر بخوانید:

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر