coinex
otetmarket
propification.com

شماره گذاری پیکاپ KMC T9 آغاز شد؛ عرضه در آینده‌ای نزدیک

کرمان موتور روند شماره گذاری پیکاپ KMC T9 را آغاز کرده است. این پیکاپ برجذبه آمده است تا محبوبیت و فروش برادر بزرگترش را ادامه دهد.

پیکاپ آفرودی KMC T9 به عنوان جانشین برحق KMC T8 حدود 6 ماه پیش در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. تاکنون 3 طرح فروش KMC T9 به ترتیب بهمن 1402، اردیبهشت 1403 و تیرماه 1403 توسط کرمان موتور ابلاغ شده و متقاضیان برای خرید این خودرو اقدام کرده‌اند.

به تازگی خبر رسیده که شماره گذاری پیکاپ KMC T9 آغاز شده و بدی‌ن‌ترتیب انتظار می‌رود که این خودرو به زودی به خریداران تحویل شود. برای اطلاع از جزئیات خبر سری به ادامه مطلب بزنید.


بیشتر بخوانید:


آغاز شماره گذاری پیکاپ KMC T9

شکی در این نیست که کرمان موتور محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پیکاپ‌های بازار را تولید و به فروش می‌رساند. گل سرسبد همه پیکاپ‌های ایرانی هم که می‌دانیم KMC T8 است که با شرایط فروش متنوع به فروش گذاشته می‌شود. اما حالا نسخه جدید این پیکاپ آفرودی ساخته شده و به زودی قرار است وارد بازار شود.

حال کرمان موتور در آستانه برگزاری نمایشگاه آفرود ، روند شماره‌گذاری پیکاپ نسخه فول سایر KMC T9 را آغاز کرده تا به خریداران اعلام کند که به زودی می‌توانند خودروشان را تحویل بگیرند.

آغاز شماره گذاری پیکاپ KMC T9

پیش‌بینی می‌شود خودرو T۹ با امکانات به‌ روز و طراحی جذابی که دارد، بتواند موفقیت نسل قبلی خود در بازار پیکاپ‌های ایران را تکرار کند و به خودروهای پرفروش و محبوب بازار تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص پیکاپ KMC T9 چیست؟ به نظر شما می‌تواند فروش بالای KMC T8 را تجربه کند و به محبوبت این خودرو برسد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر