coinex
otetmarket
propification.com

ریلمی این هفته سریع‌ترین شارژر سوپرسونیک 320 واتی جهان را معرفی می‌کند

اخیرا شایعه شد که ریلمی بر روی فناوری شارژ سریع جدید و بهبود یافته‌ای کار می‌کند. هفته گذشته، فناوری شارژ 300 واتی این شرکت در یک ویدیوی فاش شده مشاهده شد. اکنون ریلمی صراحتا اعلام کرد که در این هفته از شارژر سوپرسونیک 320 واتی خود رونمایی می‌کند.

ویدئویی که هفته پیش منتشر شد فناوری عجیبی را به نمایش گذاشت. در این ویدئو نشان می‌داد که چطور شارژر سوپرسونیک 320 واتی ریلمی ظرف تنها 35 ثانیه، شارژ باتری دستگاه در حال شارژ از 0 به 17 درصد رساند.


بیشتر بخوانید:


شارژر سوپرسونیک 320 واتی ریلمی

البته همانطور که می‌دانید، این فناوری خیلی هم جدید نیست. برند شیائومی ردمی سال گذشته شارژر 300 واتی خود را به نمایش گذاشت. حتی از این شارژر در ردمی نوت 12 که دارای بسته باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی بود هم استفاده شد. شارژ این دستگاه تنها در 5 دقیقه از 0 به 100 درصد می‌رسید.

جدیدترین تیزر نشان می‌دهد که ریلمی چطور از مرز شارژ 300 واتی فراتر رفته است. شارژر سوپرسونیک 320 واتی ریلمی جانشین مستقیم فناوری شارژ سریع 240 واتی این برند است. نکته اینکه این شرکت در سال 2023 از ریلمی GT5  با باتری 4600 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی 240 واتی رونمایی کرد.

ریلمی ادعا کرد که این گوشی می‌تواند تنها در 80 ثانیه به 20 درصد، در 4 دقیقه 50 درصد و تنها در 9 دقیقه شارژ کامل شود.

یک رویداد سه روزه قرار است از 13 تا 15 اوت در چین برگزار شود. بنابراین انتظار می‌رود شارژر سوپرسونیک 320 واتی یک پیش نمایش انحصاری از آخرین نوآوری‌های اختصاصی این برند باشد.

همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه‌های نمایشی فناوری خارج از شارژ مانند هوش مصنوعی، عملکرد، تصویربرداری و موارد دیگر در جریان این رویداد معرفی شود.ریلمی C63 5G به تازگی در هند به عنوان جدیدترین گوشی ارزان قیمت معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شارژر سوپرسونیک 320 واتی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر