coinex
otetmarket
propification.com

اولین سری سهند پارس خودرو به مشتریان تحویل شد

سهند پارس خودرو جدیدترین خودرو تولیدی این شرکت با الهام از خانواده ساینا الهام است. اوین سری این خودرو حالا به خریداران تحویل شده است.

امروز طی مراسمی در شرکت پارس خودرو، اولین سری سهند پارس خودرو به خریداران تحویل داده شد. سهند براساس پلتفرم ساینا توسعه داده شده و در کارخانه شرکت پارس خودرو به عنوان زیرمجموعه سایپا مونتاژ می‌شود.

سایپا تاکنون چندین بار طرح فروش سهند S را برگزار کرده و متقاضیان برای خرید این خودرو اقدام کرده‌اند. سهند بلاتردید نسبت به ساینا از کیفیت ساخت بالاتری بهره می‌برد، اما بازهم نمی‌شود به آن عنوان خودرویی استاندارد را اعطا کرد. پارس خودرو در این خودرو از ترکیب رنگ‌های جذابی در بیرون و داخل کابین استفاده کرده و تغییراتی زیادی در بخش‌های مختلف آن اعمال کرده است.

نسخه تحویلی اولین سری سهند قطعاً نسخه پایه یا همان سهند S است که نسبت به نسخه G (فول ‌آپشن) از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی پایین‌تر است. اما این خودرو توانسته استانداردهای 85گانه را دریافت کند.


بیشتر بخوانید:


اولین سری سهند پارس خودرو به مشتریان تحویل شد

امروز دوشنبه، 22 مرداد 1403 طی مراسمی با حضور جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت‌های گروه، مدیرعامل و اعضای هیات‌ مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت پارس‌خودرو اولین سری سهند به خریداران تحویل شد.

در این خصوص مدیرعامل سایپا گفت: «خوشحالیم که امروز شرکت پارس خودرو محصولی را به مشتریان تحویل می‌دهد که تمامی استانداردهای ۸۵گانه را پاس کرده و از امکانات بسیار خوب و با کیفیتی برخوردار است.»

توسلی‌مهر ضمن اشاره به وفای به عهده در زمان تحویل سهند به مشتریان گفت:

«راز ماندگاری گروه سایپا در بازار رقابتی ایجاد تنوع محصول و عرضه آن در زمان مشخص است تا بتوان در این عرصه سهم بازار مناسبی کسب کرد.»

اولین سری سهند پارس خودرو به مشتریان تحویل شد

در این مراسم ویژه سدان سهند به صورت نمادین به 30 نفر از خریداران تحویل داده شد. ضمناً براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار براین است که تا پایان سال، بیش از ۳۰ هزار دستگاه سهند در ۶ تیپ مختلف تولید و به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص خودرو سهند و تحویل اولین سری آن به مشتریان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر