coinex
otetmarket
propification.com

رونمایی از قابلیت امتیازدهی کاربران راننده به کاربران مسافر اسنپ

رانندگان اسنپ به کاربران مسافر امتیاز می‌دهند

اسنپ با معرفی قابلیت جدید «مدال مسافران» به کاربران راننده این امکان را می‌دهد که همسفران خود را در سفرهای اسنپی ارزیابی کنند و در نظرسنجی پایان سفر به آن‌ها امتیاز دهند. کاربران مسافر بر اساس امتیازهایی که از کاربران راننده دریافت می‌کنند مدال‌های افتخاری با عنوان‌های خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی می‌گیرند.

امکان امتیازدهی به کاربران مسافر از جمله درخواست‌های کاربران راننده اسنپ در سال‌های گذشته بوده و افزوده شدن این قابلیت می‌تواند موجب افزایش حس احترام و همدلی بین کاربران راننده و مسافر شود. کاربران مسافر می‌توانند نتیجه امتیازهای دریافتی خود را از کاربران راننده به شکل مدال‌هایی در اطلاعات حساب‌کاربری‌شان در اسنپ خود مشاهده کنند. پیش از این تنها کاربران مسافر اسنپ قادر به امتیازدهی به کاربران راننده بودند و بر اساس این امتیازها مدال‌هایی با عناوینی مانند راننده خوش‌رو، راننده راه‌بلد، ماشین تمیز و ماشین خوش‌دما به حساب کاربری کاربران راننده افزوده می‌شد. اکنون، کاربران مسافران نیز با دریافت امتیاز از کاربران راننده اسنپ می‌توانند دو مدال خوش‌رفتاری و وقت‌شناسی را در حساب کاربری خود مشاهده کنند.

مدال خوش‌رفتاری

مدال خوش‌رفتاری به کاربران مسافری تعلق می‌گیرد که در نظرسنجی پایان سفر اپ کاربران راننده همواره به‌عنوان افرادی با رفتار دوستانه و محترمانه شناخته می‌شوند. کاربران راننده اسنپ با ثبت امتیاز و انتخاب نقاط مثبت این مسافران از رفتار محترمانه و دوستانه آن‌ها تقدیر می‌کنند.

مدال وقت‌شناسی

این مدال به کاربران مسافری اعطا می‌شود که همیشه به‌موقع در مبدأ حاضر می‌شوند. کاربران راننده از مسافرانی که به‌موقع در محل مبدأ سفر حاضر می‌شوند و آن‌ها را منتظر نمی‌گذارند قدردانی و این نکته را در نظرسنجی پایان سفر ثبت می‌کنند. این مدال نشان‌دهنده آگاهی کاربران مسافر از اهمیت وقت‌شناسی و احترام به حقوق کاربران راننده است.

چگونگی دریافت مدال توسط کاربران مسافر

در سیستم امتیازدهی اسنپ، بازخورد دوطرفه نقش کلیدی در ارتقای کیفیت خدمات دارد. هر دو گروه کاربران مسافر و راننده قادرند به هر سفر امتیازی از یک تا پنج ستاره اختصاص دهند. این شیوه امتیازدهی به افزایش شفافیت در تعاملات میان کاربران راننده و مسافر کمک می‌کند. کاربران مسافر می‌توانند با رعایت اصولی مانند احترام به راننده، تمیز نگه‌داشتن خودرو، وقت‌شناسی، یا در صورت نیاز هماهنگی با کاربر راننده پیش از سفر برای تغییر مسیر، یا درخواست توقف در طول مسیر امتیاز بیشتری از کاربران راننده کسب کنند.

اسنپ با معرفی این قابلیت جدید نشان داده است که به بهبود مستمر تجربه کاربران خود اهمیت می‌دهد و همواره در تلاش است خدمات خود را با بهره‌گیری از بازخورد کاربران به بهترین نحو ممکن بهبود بخشد و تجربه سفر با اسنپ را برای هر دو گروه کاربری متمایز کند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر