coinex
otetmarket
propification.com

اطلاعیه شماره 2 ایران خودرو ؛ دو خودرو برقی به لیست اضافه شد

در اطلاعیه شماره 2 ایران خودرو نحوه ثبت درخواست خرید خودرو (اولویت‌بندی) برخی از محصولات این شرکت اعلام شده است. ضمناً 2 خودرو برقی به جمع خودروهای اولیه اضافه شده است.

پیش‌تر شرایط ثبت‌نام خودرو در طرج فروش جدید ایران خودرو در سال 1403 را توضیح دادیم. در این خبر تاریخ افتتاح حساب وکالتی و تاریخ ثبت‌نام محصولات را نیز قید کردیم. اما تغییراتی در افتتاح حساب وکالتی و تاریخ ثبت‌نام ایجاد شده که به عدم هماهنگی بانکها و سامانه جدید فروش محصولات ایران خودرو برمی‌گردد.

اطلاعیه شماره 2 ایران خودرو به تازگی منتشر شده و نحوه ثبت درخواست خودرو برخی از محصولات در آن درج شده است. ضمناً دو خودرو برقی که پیش‌تر در طرح‌های فروش دیگر عرضه شده بودند نیز به جمع خودروهای قابل سفارش‌گیری اضافه شده است. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات اطلاعیه شماره 2 ایران خودرو

پیش‌تر گفتیم که متقاضیان از روز یکشنبه، 21 مرداد 1403 تا روز شنبه، 27 مرداد فرصت دارند 230 میلیون تومان به حساب وکالتی نزد بانکهای عامل واریز کنند. همچنین ثبت‌نام ایران خودرو از روز چهارشنبه، 24 مرداد 1403 آغاز شده و تا 31 مرداد دامه خواهد داشت. اما حالا به دلیل عدم هماهنگی بانکهای عامل در ایجاد حساب وکالتی، مهلت افتتاح حساب وکالتی تا 28 مرداد و مهلت ثبت درخواست خودرو نیز تا 1 شهریورماه تمدید شده است.

در بخشی از اطلاعیه شماره 2 ایران خودرو عنوان شده که دو خودرو لونا GRE و بستیون NAT نیز به جمع خودروهای قابل عرضه اضافه شده و متقاضیان برای خرید این خودروها هیچ محدودیتی مانند ایجاد حساب وکالتی، عدم خرید از خودروسازان دولتی و خصوصی، پلاک فعال انتظامی و غیره ندارند.

برای متقاضیان خوردوهای فرسوده نیز گفته شده که این افراد تا تاریخ یکشنبه، 28 مردادماه مهلت دارند برای شرکت طرح به سایت WWW.NNHK.IR مراجعه کرده و درخواستشان را ثبت کنند. لازم به ذکر است که پیش‌نیاز حساب وکالتی فقط برای متقاضیان عادی است و متقاضیان طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده نیازی به مسدودسازی وجه در حساب وکالتی ندارند. در ادمه توجه شما را به جزئیات اطلاعیه شماره دو ایران خودرو جلب می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکراتو از شرایط فروش جدید محصولات ایران خودرو و امکان خرید خودروهای برقی بدون محدودیت چیست؟ آیا شما تمایلی به شرکت در این طرح دارید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر