coinex
otetmarket
propification.com

قیمت کارخانه شاهین پلاس اتوماتیک مشخص شد [+ سند]

قیمت کارخانه شاهین پلاس اتوماتیک توسط شرکت سایپا اعلام شد. نسخه دنده اتومات شاهین پلاس بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی قیمتگذاری شده است.

1 ماه پیش بود که سایپا رسماً شاهین پلاس اتوماتیک را به عنوان بهترین و گران‌قیمت‌ترین خودرو تولیدی خود رونمایی کرد. این خودرو از لحاظ ظاهر بیرونی با نمونه دنده اتومات شاهین معمولی تقریباً تفاوتی ندارد؛ اما در داخل کابین خودرو تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته و ار تریم‌های مختلف در روی داشبورد، صندلی‌ها و غیره استفاده شده است.

پس از گذشت 1 ماه از معرفی این خودرو، بالاخره مدیرعامل سایپا طی یک نامه قیمت کارخانه شاهین پلاس اتوماتیک را بدون درنظر گرفتن هزینه‌های جانبی به اطلاع رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار رساند. در ادامه مطلب می‌توانید از جزئیات نامه و قیمت سدان گران قیمت سایپا مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوق العاده ساینا مرداد 1403 ؛ شرایط عمومی شرکت در طرح [+ قیمت]

قیمت کارخانه شاهین پلاس اتوماتیک اعلام شد

قیمت شاهین پلاس دنده اتومات توسط مدیرعامل سایپا اعلام شد. بنابر نامه ارسالی وی به جواد سلطانی، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار، قیمت نسخه اتومات شاهین پلاس 638 میلیون و 614 هزار و 178 تومان است. همانگونه که بالا گفتیم، قیمت شاهین پلاس اتومات بدون هزینه‌های جانبی اعلام شده است. این یعنی هزینه‌هایی همچون عوارض، مالیات، شماره‌گذاری و غیره نیز به قیمت کارخانه‌ای افزوده خواهد شد.

قیمت کارخانه شاهین پلاس اتوماتیک اعلام شد

درخصوص طرح فروش شاهین پلاس اتوماتیک هنوز اطلاعاتی در دست نیست. اما حالا که قیمت این خودرو مشخص شده، می‌توان گفت که شرایط فروش شاهین پلاس اتوماتیک به زودی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت شاهین پلاس اتوماتیک در درب کارخانه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر