coinex
otetmarket
propification.com

تیک‌تاک بالاخره قابلیت چت گروهی را برای کاربران خود فراهم کرد

مدت زیادی می‌شود که حرف راه‌اندازی قابلیت چت گروهی در تیک‌تاک مطرح است. به نظر می رسد بالاخره تیک‌تاک تصمیم نهایی را گرفته و با ارائه این ویژگی اجازه می‌دهد کاربران در گروه‌هایی با حداکثر 32 عضو با یکدیگر به گفتگو بپردازند. البته، این قابلیت هنوز در همه جا در دسترس نیست، اما کاربرانی که به آن دسترسی دارند، می‌توانند به راحتی از این امکان بهره‌مند شوند.

برای بهره‌مندی از قابلیت چت گروهی در تیک تاک می‌توانید از دو روش استفاده کنید؛ اول از صندوق ورودی خود (Inbox)، روی دکمه “چت” (Chat) در بالای صفحه یا نام یکی از افراد در لیست پیام‌ها ضربه بزنید و سپس گزینه “گزینه‌های بیشتر…” (More options…) را انتخاب کنید. بعد از آن، دوستانی که می‌خواهید در گروه باشند را انتخاب کنید و روی گزینه “شروع چت گروهی” (Start group chat) کلیک کنید.

روش دوم برای ایجاد یک چت گروهی از طریق به اشتراک گذاشتن یک پست با چند نفر است. وقتی ویدیویی دارید که می‌خواهید درباره آن با بیش از یک نفر گفتگو کنید، کافی است روی دکمه “اشتراک‌گذاری” (Share) ضربه بزنید و سپس گزینه “ایجاد چت گروهی” (Create group chat) را انتخاب کنید. دوستان مورد نظرتان را انتخاب کرده، در صورت تمایل یک پیام اضافه کنید و بعد از آن با دوستان خود در مورد ویدیو گفتگو کنید.


بیشتر بخوانید:


قابلیت چت گروهی در تیک‌تاک برای کاربران 13 تا 15 ساله در دسترس نیست

هر دعوتنامه‌ای که برای استفاده از قابلیت چت گروهی دریافت می‌کنید از طریق صندوق ورودی قابل پذیرش است. توجه داشته باشید که فقط می‌توانید افرادی را به چت گروهی دعوت کنید که متقابلاً یکدیگر را دنبال کرده‌اید.

 قابلیت چت گروهی در تیک تاک فعال شد
قابلیت چت گروهی در تیک تاک فعال شد

مانند پیام‌های مستقیم معمولی (DM)، چت‌های گروهی نیز برای کاربران 13 تا 15 ساله در دسترس نیستند. برای کاربران ۱۶ و ۱۷ ساله، تنها در صورتی می‌توانند به یک چت گروهی بپیوندند که حداقل یک دوست مشترک در گروه داشته باشند. همچنین، اگر یک کاربر نوجوان یک گروه چت ایجاد کند، باید به صورت دستی درخواست‌های پیوستن افراد جدید را بررسی و تایید کند.

علاوه بر این، تیک‌تاک استیکرهای جدیدی را به پیام‌های مستقیم اضافه کرده است. این استیکرها به کاربران این امکان را می‌دهند که به صورت بصری با یکدیگر تعامل کنند. کاربران می‌توانند استیکرهای سفارشی خود را ایجاد و آپلود کنند تا دیگران نیز از آن‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر