coinex
otetmarket
propification.com

سامسونگ گلکسی A06 در رندرهای جدید با مشخصات کامل ظاهر شد

گزارش‌های پیشین حاکی از این بود که سامسونگ خود را برای عرضه گلکسی A06 آماده می‌کند. امروز یکی از کاربران رندرهای تازه‌ای از این دستگاه به اشتراک گذاشته است.

Elves رندرهای جدیدی از گلکسی A06 در ایکس منتشر کرده که این اسمارت‌فون را در رنگ زرد دوست داشتنی با نوارهای عمودی نازک در قاب پشتی نشان می‌دهد.

منبع دیگری چندی پیش اعلام کرده بود که همه کلیدها این دستگاه از قاب سمت راستی بیرون زده‌اند. گلکسی جدید سامسونگ اخیرا با شماره مدل SM-A065F در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات سامسونگ گلکسی A06

بر اساس اعلام این پایگاه، گلکسی A06 از چیپست Helio G85 قدرت می‌گیرد. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می‌افتد، اما اکنون روی نسخه 6.3.0 آزمایش شده است که جدیدتر و قابل مقایسه با گوشی‌های مدرن است.

یکی دیگر از کاربران ایکس اعلام کرد که این گوشی از یک صفحه نمایش LCD 6.7 اینچی با وضوح HD+ بهره‌مند خواهد بود. یک دوربین 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در قیمت جلو قرار گرفته است.

همانطور که می‌بینید تمامی این مشخصات حتی در استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی با گلکسی A05 یکسان است، همین موضوع این سوال را ایجاد کرد که گلکسی A06 به جز اندروید 14 چه قابلیت جدیدی با خود به همراه دارد؟

به هرحال گلکسی A06 ماه آینده وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود سامسونگ تا آن زمان به پرسش‌های مطرح شده پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر