coinex
otetmarket
propification.com

متا به تقلید از اسنپ‌چت ویژگی Friend Map را در اینستاگرام آزمایش می‌کند

متا ویژگی Friend Map را در اینستاگرام که قبلا در اسنپ چت با نام اسنپ مپ (Snap Maps) به کار گرفته شده را آزمایش می‌کند.

کریستین پای، سخنگوی متا، تأیید کرده که ویژگی Friend Map در حال حاضر با یک “گروه خاصی از افراد” آزمایش می‌شود، بنابراین فعلاً به نظر می‌آید که این آزمایش به صورت محدود انجام می‌شود. او اشاره‌ای به منطقه یا کشوری که این ویژگی در آن آزمایش می‌شود نکرد. نخستین بار این ویژگی در ماه فوریه مشاهده شد، اما در آن زمان اطلاعات بسیار کمی درباره آن وجود داشت.


بیشتر بخوانید:


معرفی ویژگی Friend Map در اینستاگرام

در حال حاضر، ویژگی Friend Map اینستاگرام فقط اجازه می‌دهد مکان و به‌روزرسانی‌های متنی/ویدیویی را با دنبال‌کنندگان مشترک یا لیست دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید. شما نمی‌توانید مکان و به‌روزرسانی‌های خود را برای همه قابل مشاهده کنید.

بیش از یک دهه پیش، اینستاگرام یک ویژگی داشت که پست‌های شما را روی یک نقشه نشان می‌داد. اما این نقشه خصوصی بود و قابلیت اشتراک‌گذاری نداشت و چون کسی از آن استفاده نمی‌کرد، اینستاگرام آن را حذف کرد.

شباهت ویژگی Friend Map با Snap Maps اسنپ‌چت

ویژگی Snap Maps اسنپ‌چت به شما این امکان را می‌دهد که روی یک نقشه برای دیگر کاربران اسنپ‌چت ظاهر شوید و مکان و اسنپ‌های خود را طبق تنظیمات خصوصی‌تان به اشتراک بگذارید. به نظر می‌رسد اینستاگرام سعی کرده به نوعی از این ویژگی جذاب اسنپ‌چت استفاده کند تا کاربرانش را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر