coinex
otetmarket
propification.com

شیائومی 14 اولترا به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را دریافت می‌کند

شیائومی آپدیت جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود تدارک دیده که اکنون به شیائومی 14 اولترا رسیده است. به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 به سرعت در حال گسترش است.

به نظر می‌رسد آپدیت نرم‌افزاری جدید، قابلیت‌های مهمی را با خود به همراه دارد همین موضوع هم باعث شده که اول محبوب‌ترین دستگاه این برند آن را دریافت کنند.

شیائومی 14 اولترا به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 را در 3 منطقه مختلف به‌طور رسمی دریافت کرده است. ROMهای جهانی، اروپایی و هندی به تدریج در حال دریافت این بروزرسانی هستند.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 به 14 اولترا رسید

شماره‌های ساخت بروزرسانی به ترتیب OS1.0.11.0.UNAEUXM، OS1.0.10.0.UNAMIXM و OS1.0.9.0.UNAINXM هستند. “EU” مخفف Europe، “MI” مخفف Global و “IN” مخفف هند است.

اگر شیائومی 14 اولترا دارید اما وصله امنیتی جدید را دریافت نکرده اید،نگران نباشید،شیائومی طی روزهای آینده به همه دستگاه ها می‌رساند.

به روزرسانی جدید شیائومی در مناطق مختلف،حجم متفاوتی هم دارد.به طور مثال این 401 مگابایت برای هند، 505 مگابایت برای اروپا و 628 مگابایت برای نسخه جهانی حجم دارد.

البته این تفاوت های کوچک طبیعی است. به‌روزرسانی‌های جدیدی که به دستگاه می‌آیند اساساً یکسان هستند.

به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 اشکالات سیستم را برطرف کرده و برخی بهینه سازی ها را ارائه می‌دهد. شیائومی 14 اولترا پنجمین دستگاهی است که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره به‌روزرسانی امنیتی اوت 2024 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر