coinex
otetmarket
propification.com

تشریح محدودیت های ترافیکی اربعین در مرز مهران

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا، به تشریح محدودیت های ترافیکی اربعین در مرز مهران پرداخت و گفت حجم زائرین به این مرز به سرعت در حال افزایش است.

هرساله در ایام اربعین حسینی، پلیس محدودیت‌های ترافیکی و تررد در نظر می‌گیرد تا زائرین بتوانند در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی به سمت عراق حرکت کنند. اصلی‌ترین مرز ایران که تقریباً نیمی از زائرین از آن استفاده می‌کنند، مرز مهران است که زائرین با روش‌های مختلف خود را به این مرز می‎رسانند.

امسال نیز محدودیت های ترافیکی اربعین در مرز مهران توسط پلیس راهور ایجاد شده تا تردد در این مرز به بهترین شکل انجام شود. در ادامه مطلب به تشریح این محدودیت‌های از زبان رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید:


تشریح محدودیت های ترافیکی اربعین در مرز مهران

سرهنگ بهروز خان‌پور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا درخصوص آخرین تمهدیدات اندیشیده شده در پایانه مرزی مهران توضیحاتی را ارائه داد. وی گفت: «طرح ترافیکی پلیس راهور برای اربعین ۱۴۰۳ از چند روز پیش آغاز شده و ما شاهد افزایش حجم تردد زائران به سمت پایانه‌های مرزی و به خصوص مرز مهران هستیم. در همین راستا نیز پلیس راه اجرای اقدامات گسترده‌ای از جمله اجرای محدودیت‌های ترافیکی در ورودی مرز مهران را در دستورکار قرار داده است.»

وی اضافه کرد:

«با احداث رمپ کنارگذر جدید در ورودی پارکینگ اربعین، تردد خودروهای شخصی و زائرانی که قصد عزیمت به دهلُران را دارند، از یکدیگر جدا شده و پارکینگ اربعین نیز به دو بخش مجزا برای اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی تقسیم شده است. این اقدامات به طور قابل توجهی به روان‌سازی ترافیک کمک خواهد کرد.»

خان‌پور بر اهمیت رعایت این محدویت‌های تأکید کرد و از زائرین خواست تا توجه خاصی به ساعت ورود به شهر مهران داشته و از رمپ کنارگذر استفاده کنند. ضمناً زائرین می‌توانند برای رسیدن به نزدیک‌ترین نقطه ورودی مرز از اتوبوس‌های مستقر در پارکینگ استفاده نمایند.

تشریح محدودیت های ترافیکی اربعین در مرز مهران

سرهنگ خان‌پور ضمن تأکید بر رعایت اصول ایمنی توسط زائرین، از آنها خواست که برای سفر خود برنامه‌ریزی داشته باشند. وی افزود: « به زائران عزیز توصیه می‌شود با اطلاع از آخرین اخبار ترافیکی و وضعیت راه‌ها، بهترین زمان را برای حرکت انتخاب کنند. همچنین، با توجه به حجم بالای زائران در مرز مهران، توصیه می‌شود از مرزهای جایگزین مانند شلمچه، خسروی، چذابه و تمرچین نیز استفاده کنند تا زمان انتظار آن‌ها کاهش یابد.»

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا در آخر بر اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت:

«رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، همکاری با پلیس راهور و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، به روان‌سازی ترافیک و افزایش ایمنی کمک شایانی خواهد کرد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص محدودیت‌های ترافیکی در مرز مهران چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر