coinex
otetmarket
propification.com

اعلام شرایط دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان غایب 8 سال به بالا

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای شرایط دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان غایب 8 سال به بالا را اعلام کرد. این افراد باید در طرح انصار شرکت کنند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشبد.

سازمان وظیفه عمومی هرساله شرایط خاصی را برای دریافت کارت معافیت یا پایان خدمت ویژه مشمولین سربازی که حداقل 8 سال در غیبت هستند درنظر می‌گیرد. در سالهای پیش این افراد می‌توانستند براساس سن، مدرک تحصیلی و شرایطی دیگر مبلغی را برای خرید سربازی به سازمان وظیفه عمومی پرداخت کرده و از خدمت سربازی معاف شده یا کارت پایان خدمت بگیرند.

حال این سازمان برای سال 1403 شرایط دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان غایب 8 سال به بالا را اعلام کرده است که طبق آن تمامی افراد متقاضی می‌بایست در طرحی به نام طرح انصار شرکت کنند.


بیشتر بخوانید:


شرایط دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان غایب 8 سال به بالا

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ذکر شده است:

«مشمولان غایب دارای 8 سال غیبت یا بیشتر از آن با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی بهره‌مند می‌شوند. از دیگر مزایای این طرح عدم محدویت سقف کسر خدمت، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (۱۴ الی ۲۱ ماه)، حذف 2 ماه آموزش شبانه‌روزی، بخشش اضافه خدمت سنواتی و امکان خروج از کشور برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات و حج و به کارگیری مشمولان طرح، متناسب با تخصص، مهارت و توانمندی افراد است.»

همچنین مشمولان غایب در این طرح از امتیازات کسر خدمت تأهل، 2ماه ، فرزند اول، 3 ماه ، فرزند دوم 4 ماه و فرزند سوم 5 ماه، کسر خدمت به‌واسطه عضویت در بسیج در دوران قبل از ورود به غیبت، کسری سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی نیز می‌توانند استفاده کنند.

شرایط دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان غایب 8 سال به بالا

سازمان وظیفه عمومی فراجا همچنین اعلام کرد: «این دسته از افراد در سپاه پاسداران شهرستان و استان محل سکونت بکارگیری می‌شوند و همچنین همزمان با انجام خدمت سربازی می‌توانند اشتغال به کار داشته و از بیمه برخوردار شوند.»

در این اطلاعیه آمده است:

متقاضیان طرح باید در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت‌نام به نزدیکترین رده‌های سپاه شامل پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت، سپاه استانی، شهرستانی و … مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت کارت پایان خدما برای مشمولین غایب بالا 8 سال چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر