coinex
otetmarket
propification.com

ساعت پخش سریال غریبه از شبکه 3 [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

مجموعه غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده به‌زودی از شبکه سه روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال غریبه با ما همراه شوید.

غریبه یک عاشقانه پلیسی است که به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است. تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و قرار است جایگزین سریال «سرزمین مادری» شود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های عاشقانه و پلیسی هستید، می‌توانید سریال غریبه را از شنبه 27 مرداد ماه 1403 از شبکه سه سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال غریبه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال غریبه از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش سریال غریبه هر شب ساعت 20:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید در ساعات 02:00 و 10:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال غریبه از شبکه سه است، آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال غریبه
ساعت پخش سریال غریبه

مجموعه غریبه به تهیه کنندگی جواد فرحانی ساخته شده است. فرحانی درباره این مجموعه می‌گوید: «این سریال اولین مجموعه عاشقانه و پلیسی است. یکی از لوکیشن‌های خارج از کشور سریال غریبه، ترکیه بوده است.»

در این سریال پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پور انداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو و رضا فیاضی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در روزهای گذشته صحبت‌هایی درباره اختلافات عباس نعمتی نویسنده این سریال و وحید جلیلی قائم مقام رسانه ملی به میان آمده بود. البته این اختلافات به سال ۹۸ برمی‌گردد. حالا با این که جلیلی در سازمان حضور دارد، قرار است سریالی که نعمتی نویسندگی آن را بر عهده دارد، از شبکه سه سیما پخش شود.

نعمتی «بوی باران» را نوشت و این سریال را محمود معظمی کارگردانی کرد. این مجموعه توانست توجه مخاطبان زیادی را جلب کند؛ اما همین سریال مورد هجمه‌های زیاد قرار گرفت و قلمفرسایی‌های جلیلی و نعمتی اوج گرفت. حالا با گذشت بیش از ۶ سال، سریال دیگری از نعمتی در حالی روی آنتن می‌رود که جلیلی خود در سازمان است.

خلاصه داستان سریال غریبه

پس از پرداختن به زمان پخش سریال غریبه از شبکه سه سراغ قصه‌ی این مجموعه عاشقانه و پلیسی می‌رویم که درباره‌ی یک نخبه رشته‌ی داروسازی است.

 زمان پخش تکرار سریال غریبه از شبکه سه
زمان پخش تکرار سریال غریبه از شبکه سه

در خلاصه داستان سریال غریبه آمده است: مصطفی نخبه رشته‌ی داروسازی است. او در آستانه ازدواج، ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جستجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

کارگردان سریال غریبه

سروش محمدزاده کارگردان سریال غریبه، در ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۵۷در مشهد به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی دانشگاه هنر تهران است و از سال 1386 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

زمان پخش سریال غریبه

محمدزاده در سال ۱۳۹۴ برای ساخت فیلم چهارشنبه، برنده‌ی جایزه بهترین کارگردانی در بخش هنر و تجربه از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

سروش محمدزاده کارگردان و تدوینگر سینما و تلویزیون، پیش از این چند سریال ساخته بود که آخرین آن‌ها مجموعه «سوران» است که در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شده و به زندگی یکی از قهرمانان کرد کشور پرداخته است.

از آثار کارنامه هنری سروش محمدزاده می‌توان به زیبا، ایکس ری، خط وصل، چهارشنبه، تلخ و شیرین، دیوار به دیوار، همبازی، نوار زرد و سیاوش اشاره کرد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال غریبه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پور انداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو و رضا فیاضی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال غریبه چند قسمت است؟

این مجموعه در 36 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی سروش محمدزاده ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال غریبه چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های عاشقانه پلیسی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر