coinex
otetmarket
propification.com

تبلت اوپو پد 3 با یک تغییر نام کوچک و قاب محافظ هوشمند عرضه خواهد شد

ما  قبلا با شایعات و اطلاعات زیادی درباره تبلت اوپو پد 3 مواجه شده‌ایم. اما اکنون شایعاتی درباره OPPO Pad 3 Pro منتشر شده است که طبق آخرین آنها، این تبلت با یک کاور محافظ هوشمند و قلم استایلوس OPPO Pencil 2 Pro عرضه خواهد شد.

این خبر از طرف یکی از افشاگران ویبو با نام کاربری @坏评帝  منتشر و همچنین فاش کرده که کاور محافظ وزنی به معادل 218 گرم و رنگ آبی تیره خواهد داشت. قلم OPPO Pencil 2 Pro نیز به رنگ مشکی و با وزن 152 گرم عرضه خواهد شد.

با توجه به شایعات قبلی، این شرکت تعدادی محصول جدید از جمله هدفون  OPPO Enco X3TWS و تبلت  OPPO Pad3 Pro عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تبلت جدید از تراشه پرچمدار  اسنپدراگون 8 نسل 3  استفاده کند که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


شایعات مربوط به عرضه دوباره تبلت اوپو پد 3 با نام جدید اوپو پد 3 پرو

نکته قابل توجه این است که انتظار می‌رفت اوپو پد 3 در ماه می با همان مشخصات پایه عرضه شود اما با این حال، شرکت هنوز این محصول را معرفی نکرده‌ است. اکنون گمان می‌رود که این محصول با نام OPPO Pad 3 Pro عرضه شود و در ظاهر و مشخصات شباهت‌های زیادی با وان‌پلاس پد پرو داشته باشد. برای آن دسته دوستانی که نمی‌دانند، این تبلت (OnePlus Pad Pro) در اواخر ماه ژوئن عرضه شده است.

شایعات مربوط به عرضه دوباره تبلت اوپو پد 3 با نام جدید اوپو پد 3 پرو 

مشخصات تبلت وان پلاس پد پرو (OnePlus Pad Pro)

اگر این شایعه درست باشد، می‌توانیم با نگاهی به تبلت OnePlus Pad Pro که پیش‌تر منتشر شده، ایده‌ای از آنچه که می‌توان از تبلت آینده اوپو انتظار داشت، به دست آوریم. این تبلت با ابعاد 268.7 در 95.1 در 6.5 میلی‌متر عرضه می‌شود و وزنی معادل 584 گرم دارد که 32 گرم سنگین‌تر از OPPO Pad 2 است. تبلت OnePlus دارای صفحه‌ای شیشه‌ای، پشت و فریم آلومینیومی است.

در قسمت جلو، تبلت OnePlus Pad Pro به یک نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 2120 در 3000 پیکسل مجهز است که روشنایی معمولی 600 نیت را ارائه می‌دهد و می‌تواند به حداکثر روشنایی 900 نیت نیز برسد. در مقایسه با تبلت OPPO Pad 2 که 11.61 اینج صفحه نمایشگر را دارا است، این تبلت جدید نمایشگری به اندازه 12.1 اینچ دارد. همچنین، وان‌پلاس پد پرو دارای همان باتری 9510 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کند که قبلا در مورد OPPO Pad 3 هم گمانه زنی شده بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر