coinex
otetmarket
propification.com

گوگل پیکسل 9 پرو XL در تست دوام از هر دو طرف خم می شود؛ تماشا کنید

دیروز، گوگل بالاخره پس از ماه‌ها افشاگری و شایعات، خانواده پیکسل 9 را به طور رسمی معرفی کرد. اکنون، گوشی پیکسل 9 پرو XL تحت آزمون دوام قرار گرفته و در کانال JerryRigEverything منتشر شده است.

گوگل پیکسل 9 پرو XL در بسته‌بندی جدیدی عرضه می‌شود و خودش هم طراحی تازه‌ای با لبه‌های تخت و برآمدگی دوربین 3.5 میلی‌متری ضخیم دارد.


بیشتر بخوانید:


ویدئو تست دوام گوگل پیکسل 9 پرو XL

صفحه‌نمایش این گوشی با پوششی از شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود. در آزمایش‌های انجام شده با استفاده از مقیاس سختی موهس، مقاومت این شیشه در برابر خراش به خوبی مشاهده شد.

در سطح 6 مقیاس موهس، شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 توانست به راحتی در برابر خراش‌های معمولی که با ابزارهای روزمره مانند کلیدها یا چاقوها ایجاد می‌شود، مقاومت کند. اما در سطح 7 مقیاس موهس، شیارهای عمیق‌تری روی شیشه ایجاد شد که نشان‌دهنده این است که با ابزارهای سخت‌تر مانند الماس یا مته‌های بسیار سخت، می‌توان شیشه را خراشید.

فریم این گوشی از فلز ساخته شده و در جاهایی که آنتن‌ها قرار دارند، بخش‌هایی از پلاستیک استفاده شده است. برآمدگی دوربین دارای لبه‌های فلزی است و بالای دوربین‌ها نیز شیشه قرار دارد.

صفحه‌نمایش این گوشی توانست حرارت فندک را به مدت 30 ثانیه بدون هیچ آسیبی تحمل کند که این میزان مقاومت را به ندرت مشاهده می‌کنیم. در نهایت، تست خم شدن. گوشی پیکسل 9 پرو ایکس‌ال بدون هیچ مشکلی از هر دو طرف خم شد و پاراگرافی از این آزمون دشوار را با موفقیت پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر