coinex
otetmarket
propification.com

گوگل پیکسل 9 با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، قابلیت Emergency SOS و امکانات بیشتر رسما معرفی شد

امروز گوگل زودتر از همیشه رویداد سالانه Made by Google خود را برگزار کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، غول جستجو مجموعه‌ای از دستگاه‌ها شامل گوشی‌های هوشمند مانند سری پیکسل 9 ، یک گوشی تاشو، ساعت هوشمند و هدفون‌های بدون سیم (TWS) را رونمایی کرد.

به لطف اطلاعاتی زیادی که تاکنون لو رفته، تقریباً همه چیز در مورد این دستگاه‌ها پیشاپیش مشخص شده بود. پیکسل 9 به عنوان جانشین پیکسل 8 سال گذشته با طراحی جدید عرضه شد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و ویژگی‌های گوگل پیکسل 9

گوگل پیکسل 9 با طراحی جعبه‌ای و فرم کوچک و جمع‌وجور با قابی تخت به بازار می‌آید و نسبت به پروفایل باریک مدل قبلی جذابیت بیشتری دارد. نوار افقی دوربین در پنل پشتی نیز کوچک‌تر شده و به لبه‌ها نمی‌رسد.

در قسمت جلوی گوشی، یک حفره دوربین در حاشیه‌ی بالای مرکزی صفحه نمایش 6.3 اینچی Actual Display دیده می‌شود که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. گوگل در این مدل از اسکنر اثر انگشت نوری استفاده نکرده و به جای آن، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را به کار گرفته است.

از نظر دوربین‌ها، گوگل پیکسل 9 همچنان دوربین‌های دوگانه‌ی پشتی را با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی حفظ کرده است. لنز فوق عریض نیز از 12 مگاپیکسل به 48 مگاپیکسل ارتقاء یافته است. در قسمت جلوی دستگاه، یک دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنان مانند گذشته، ویژگی‌هایی نظیر Magic Eraser و Best Take در این اسمارت‌فون وجود دارند.

سخت‌افزار گوگل پیکسل 9

گوگل پیکسل 9 به یک پردازنده‌ی Tensor G4 مجهز شده است. این گوشی 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارد. منبع تغذیه گوشی یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 27 وات و همچنین شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

از نظر نرم‌افزاری، Pixel 9 با سیستم عامل اندروید 14 عرضه شده و تایید شده که تا هفت سال به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد. ویژگی SOS اضطراری که در این گوشی وجود دارد، شما را در مواقع بحران مطلع کرده و ادعا شده که می‌تواند در مقابل بدافزارها و کلاه‌برداری‌های فیشینگ مقابله کند. این ویژگی به شما کمک می‌کند حتی بدون دریافت شبکه نیز متصل بمانید. دستگاه همچنین از هوش مصنوعی Gemini به همراه سایر ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند.

رنگ‌ها و قیمت‌گذاری پیکسل 9

گوگل پیکسل 9 در رنگ‌های آبسیدین، پورسلین، رز و سبز عرضه می‌شود. قیمت مدل 128 گیگابایتی این گوشی از 800 دلار/899 یورو شروع می‌شود و مدل 256 گیگابایتی آن با قیمت 900 دلار/999 یورو به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر