coinex
otetmarket
propification.com

پیکسل پرو فولد 9 با رم 16 گیگابایتی، خدمات اضطراری و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری 7 ساله معرفی شد

پیکسل پرو فولد 9 با عنوان نسل دوم گوشی‌های تاشو گوگل رونمایی شد. اولین تاشوی این برند سال 2022 وارد بازار شد. اکنون نسل جدید تاشوی گوگل با تغییرات اساسی به میان آمده است.

از نظر مشخصات، پیکسل پرو فولد 9 با مدل استاندارد پیکسل 9 و XL شباهت های زیادی دارد اما در بازار گوشی های تاشوی این دستگاه با سامسونگ گلکسی زد فولد 6، وان پلاس اوپن و ویوو ایکس فولد 3 رقابت می‌کند.

پیکسل پرو فولد 9 در مقایسه با مدل قبلی خود که نسبت تصویر وسیع تری داشت، اندازه مناسب‌تری دارد. همانطور که گفته شد، صفحه‌نمایش خارجی این دستگاه کمی بلندتر و شبیه به تلفن‌های اسلب است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات پیکسل پرو فولد 9

این دستگاه هم مانند سایر اعضای سری پیکسل 9، گوشه های گردی داشته که آن را خوش دست‌تر می‌کند. گوگل اعلام کرد که تاشوی جدیدش دارای فولاد چند آلیاژی با پوشش آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا در هوافضا است.

پنل پشتی دستگاه دارای یک جزیره دوربین مستطیلی با دو بریدگی قرصی شکل است که حسگرها را در خود جای می‌دهند. کلیدهای پاور و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. اولی به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

آنطور که مشخص است، پیکسل پرو فولد 9 برخلاف نسل قبلی‌اش کاملا صاف تا شده و شما حتی می‌توانید در حالت رومیزی از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش خارجی پیکسل 9 پرو فولد 6.3 اینچی است و از همه طرف با قاب های متقارن احاطه شده. یک بریدگی پانچی شکل هم در وسط حاشیه بالا صفحه نمایش وجود دارد.

صفحه نمایش آمولد دارای رزولوشن فوول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی تاشو دارای یک صفحه نمایش داخلی بزرگ 8 اینچی با پنل Super Actua Flex است که آن را با OnePlus Open برابر می‌کند. رزولوشن آن 2152×2076 پیکسل با نرخ نوسازی LTPO 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2700 نیت است.

پیکسل پرو فولد 9 دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با لنز فوق عریض 10.5 مگاپیکسلی و یک واحد تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر و زوم سوپر رزولوشن 20 برابر است.

Google Pixel 9 Pro Fold
Google Pixel 9 Pro Fold

هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی دارای سنسور دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی هستند. این گوشی تاشو مانند گوشی‌های Pixel Bar دارای ویژگی‌های مختلف دوربین و همچنین ویژگی‌های ویرایش هوشمند است.

در داخل، Google Pixel 9 Pro Fold از چیپست Tensor G4 پشتیبانی کرده و یک چیپست Titan M2 برای اهداف امنیتی نیز در آن تعبیه شده.

این گوشی تاشو تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. این دستگاه توسط یک واحد باتری 4650 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 21 وات و شارژ بی سیم پشتیبانی می‌شود.

این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه شده و مانند سری پیکسل 9، تا 7 سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل دریافت می‌کند.

این دستگاه به جمینی نانو مجهز شده و قابلیت‌هایی مانند Magic Eraser، Pixel Screenshots، Add Me  را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی های امنیتی این دستگاه می‌توان به Emergency SOS، تشخیص تصادف، هشدارهای بحران اشاره کرد.

دو رنگ Obsidian و Procelain برای پیکسل پرو فولد 9 انتخاب شده.از لحاظ قیمت،نسل دوم گوشی تاشو از 1799 دلار / 1899 یورو برای 256 گیگابایت و 1999 دلار / 2029 یورو برای نسخه 512 گیگابایتی شروع می‌شود. پیش‌سفارش‌ها از امروز و شروع فروش از 4 سپتامبر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر