coinex
otetmarket
propification.com

رندرهای منتشر شده، موتو G45 را در سه رنگ متنوع نشان می‌دهد

موتورولا قصد دارد عضو جدیدی به خانواده میان‌رده‌ای سری جی اضافه کند.  در ادامه رندرهای این دستگاه که موتو G45 نام دارد را مشاهده خواهد کرد.

شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی با فرکانس 120 هرتز HD+ LCD و پردازنده اسنپدراگون 6 سری، به احتمال زیاد 6s Gen 3 (که اساساً یک اسنپدراگون 695 تغییر نام دارد) است.


بیشتر بخوانید:


رنگ‌بندی و مشخصات موتو G45

موتو G45 در سه رنگ آبی درخشان، سبز درخشان و سرخابی عرضه خواهد شد. قاب پشتی تمامی اینها روکشی از جنس چرم مصنوعی بوده که این بدان معناست قاب آنها از جنس پلاستیک است.

انتظار می‌رود موتو G45 5G قبل از اتمام ماه عرضه شود. یک سوراخ پانچی شکل در وسط صفحه نمایش آن با حاشیه‌های متقارن و چانه بزرگش قرار گرفته.

همچنین شایعه شده که این گوشی دارای 4 گیگابایت رم، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور عمق تزئینی در کنار آن، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

انتظار می‌رود که موتو G45به سطح جهانی راه یابد.شایعات به ما می‌گویند که این گوشی در هند با قیمت 15000 روپیه (178 دلار یا 162 یورو با نرخ فعلی مبادله) عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات موتو G45 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر