coinex
otetmarket
propification.com

به حساب وکالتی متقاضیان خودرو سود تعلق می‌گیرد

حساب وکالتی متقاضیان خودرو اولین پیش نیاز خرید خودرو در طرح جدید فروش محصولات ابران خودرو است. اما می‌دانستید این حساب سود روزشمار و ماه شمار دارد؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

سایت جدید فروش محصولات ایران خودرو از امروز چهارشنبه، 25 مرداد 1403 باز می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. اولین پیش‌نیاز این طرح افتتاح حساب وکالتی نزد یکی از بانکهای عامل است و باید حداقل 48 ساعت از افتتاح حساب گذشته باشد. اگرچه همچنان امکان افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خودرو تا تاریخ 28 مرداد وجود دارد، اما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به روزهای پایانی واگذار نکنید تا گرفتار کندی سایت و حجم بالای مراجعات نشوید.

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که اگر پولتان در حساب وکالتی مسدود شده و دارای حساب بانکی روزشمار هستید، به تعداد روزهایی که پولتان در حساب باشد، به آن سود تعلق می‌گیرد. همچنین در این دوره عرضه خودرو محصولات ایران خودرو، برخی بانکها گفته‌اند که در ازای افتتاح حساب در بانکشان، متقاضیان می‌توانند مبلغ مشخصی وام دریافت کنند.


بیشتر بخوانید:


به حساب وکالتی متقاضیان خودرو سود تعلق می‌گیرد

براساس بررسی‌ها و سوابق دوره‌های قبلی، پول نقدی که در حساب وکالتی متقاضیان محصولات ایران خودرو قرار می‌گیرد، مسدود شده و برداشت نمی‌شود. الیته این بدین معنا نیست که ایران خودرو از پول شما سودی به جیب بزند.

به حساب وکالتی متقاضیان خودرو سود تعلق می‌گیرد

اگر حساب بانکی روزشمار داشته باشید، به تعداد روزهایی که پولتان بلوکه شده باشد به آن سود تعلق می‌گیرد. همچنین اگر حساب کوتاه‌مدت و بلندمدت ماه‌شمار داشته و پیش‌تر پولی در آن بوده باشد، قطعاً سود وجه خود را انتهای ماه درسافت خواهید کرد.

به عبارت ساده‌تر، اگر حسابی دارید که سود سپرده دارد، سود بانکی مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان مطابق روال عادی بانکی به حساب‌تان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص سود حساب وکالتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر