coinex
otetmarket
propification.com

یوتیوب ویدیوهای بلند را به بخش Shorts می‌آورد؛ آزمایشی برای کشف محتوای بیشتر

یوتیوب در حال آزمایش نمایش ویدیوهای بلند در قسمت YouTube Shorts برخی کاربران است. به نظر می‌رسد این اقدام در راستای علاقه کاربران به تماشای ویدئوهای کوتاه و کشف نکات کلیدی در مدت زمان کم صورت گرفته است. این آزمایش برای یکسری از کاربران منتخب در حال اجرا است.

این آزمایش در یک پست یوتیوب با نام “آزمایش ویژگی‌های جدید کشف محتوا” توضیح داده شده است. در این پست توضیح داده شده که ویدیوهای بلند تر ممکن است در صفحه تماشا ( Watch page ) و همچنین در بخش Short ظاهر شوند.


بیشتر بخوانید:


پیشنهاد ویدیوهای بلند در بخش Shorts با سیاست‌های یوتیوب متفاوت است

به طور خلاصه، کاربرانی که در این آزمایش شرکت می‌‌کنند، ترکیبی از فرمت‌های مختلف ویدیو، از جمله ویدیوهای کوتاه‌تر، را مشاهده خواهند کرد. تاکنون یوتیوب مشخص نکرده است که چه کسانی این تجربه جدید کشف محتوا را دریافت خواهند کرد. گوگل نیز به طور فعال به بازخوردها درباره این آزمایش گوش خواهد داد.

در واقع این اقدام یوتیوب کمی با دلیل راه‌اندازی بخش Shorts در تناقض است. چرا که بخش Shorts زمانی اجرایی شد که توسعه‌دهندگان یوتیوب با علاقه مردم به ویدئوهای کوتاه تیک‌تاک مواجه شدند.

به نظر کمی عجیب می‌آید که یوتیوب ویدیوهای بلند را در بخش Shorts پیشنهاد کند، زیرا احتمالاً کاربرانی که این بخش را مشاهده می‌کنند علاقه‌مند به ویدیوهای کوتاه هستند. با این حال، باید دید یوتیوب چه نتیجه‌ای از این آزمایش می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر