coinex
otetmarket
propification.com

ساعت پخش سریال لالایی از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

مجموعه لالایی با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به‌زودی از فیلیمو منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال لالایی با ما همراه شوید.

سریال لالایی جدیدترین مجموعه اختصاصی فیلیمو است که به نویسندگی و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور ساخته شده است. در این مجموعه کمدی خانوادگی ماجراجویی، داریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست و بازیگران مطرح دیگری به نقش‌آفرینی پرداختند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خانوادگی کمدی ماجراجویی هستید، می‌توانید سریال لالایی را از دوشنبه 29 مرداد ماه 1403 از پلتفرم فیلیمو تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال لالایی ،خلاصه داستان و  اسامی عوامل تولید سریال لالایی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال لالایی

با قطعی شدن پخش سریال لالایی عمو پورنگ از پلتفرم فیلیمو، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال لالایی عمو پورنگ کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال لالایی 1403/05/29، و ساعت پخش آن 08:00 صبح خواهد بود. بر این اساس، قسمت‌های بعدی دوشنبه هر هفته منتشر خواهد شد.

ساعت پخش سریال لالایی
ساعت پخش سریال لالایی عمو پورنگ

در سریال لالایی عمو پورنگ علاوه بر هنرمندانی که ابتدای نوشتار نام بردیم، سعید امیر سلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی‌زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

محمد درویشعلی‌پور نویسنده و کارگردان سریال لالایی، پیش از این نویسندگی مجموعه‌ها و برنامه‌های کودک و نوجوان همچون بالش‌ها و عمو پورنگ را برعهده داشته است. او در سال 1394 برنامه محله گل و بلبل را ساخت که از شبکه دو سیما روی آنتن رفت و با استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون روبه‌رو شد. از آثار دیگر کارنامه هنری محمد درویشعلی‌پور می‌توان به سریال بچه محل 1398 و کلبه عموپورنگ اشاره کرد.

درویشعلی‌پور چندی پیش در مصاحبه‌ای در پاسخ به پرسشی درباره‌ی نویسندگی برای کودک گفته بود: «من همیشه سعی می‌کنم استانداردهای نوشتاری کار کودک را درجه‌ای بالاتر ببرم، اصلاً دوست ندارم از روی دست دوستانم کپی کنم. مشکلی ندارم که دوستانم از کار من کپی کنند اما خودم چنین کاری نمی‌کنم و حتی در زمان نوشتن تا چند ماه سریال و فیلم نمی‌بینم تا ایده‌ای نگیرم. اولویت اول، دوم و سوم من شاد کردن بچه‌هاست و آموزش در اولویت‌های بعدی قرار دارد. حتی آموزش را در بسترهای مختلف پنهان می‌کنم.»

خلاصه داستان سریال لالایی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال لالایی از شبکه فیلیمو سراغ قصه‌ی این مجموعه خانوادگی کمدی ماجراجویی می‌رویم که درباره‌ی زنی به نام گلشن است که حافظه‌اش را بر اثر  یک اتفاق از دست داده است.

سریال لالایی عمو پورنگ کی پخش می شود ؟
سریال لالایی عمو پورنگ کی پخش می شود ؟

در خلاصه داستان سریال لالایی آمده است: «گلشن» زن مسن و صاحب خیریه‌ای است که حافظه‌اش را بر اثر اتفاقی از دست داده و در شرایطی خاص، مرد جوانی را با پسر از دست رفته‌اش اشتباه می‌گیرد و این اشتباه او ماجراهای بسیاری را به دنبال دارد.»

عوامل تولید سریال لالایی

  • کارگردان: احمد درویشعلی‌پور
  • تهیه‌کننده: پژمان لشکری‌پور
  • نویسنده: محمد درویشعلی‌پور
  • مدیر تولید: جعفر گودرزی
  • مدیر فیلمبرداری: محمود صالحی
  • دستیار اول کارگردان: محمدحسین خلیفه
  • صدابردار: محمد عیوضی
  • طراح صحنه: قاسم ترکاشوند
  • طراح لباس: سحر گوران
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • تدوین و جلوه‌های ویژه بصری: علی زارع
  • موسیقی: مهرداد نصرتی
  • مدیر برنامه ریزی: مجید موثق

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال لالایی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال داریوش فرضیایی، گوهر خیراندیش، سعید امیرسلیمانی، امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام‌دوست، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هلیا امامی، امیر کربلایی‌زاده، حامد وکیلی، امیر سهیلی، مرضیه صدرایی، ابراهیم شفیعی و نیما قربان‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 کارگردان سریال لالایی کیست؟

این مجموعه به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال لالایی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های ایرانی کمدی خانوادگی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر