coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت AI Overviews در جست‌وجوی گوگل به شش کشور جدید اضافه شد

قابلیت AI Overviews ماه قبل به جستجوی گوگل و در ایالات متحده معرفی شد. هرچند که این قابلیت عملکرد چندان موفقی نداشته اما به نظر می‌رسد گوگل برای اشاعه آن دلایل خودش را دارد.

امروز گوگل اعلام کرد که این قابلیت جنجالی را به شش کشور جدید گسترش داده است. کشورهای جدیدی که مجبور به کنار آمدن با این تغییر می‌شوند از قضا بریتانیا، هند، ژاپن، اندونزی، مکزیک و برزیل هستند. این گسترش همراه با پشتیبانی از زبان محلی در هر یک از این کشورها ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


قابلیت AI Overviews بین جوان‌تر طرفداران بیشتری دارد

با وجود اینکه AI Overviews گاهی اوقات اطلاعات نادرست یا عجیبی ارائه می‌کند، گوگل اعلام کرده که این قابلیت با استقبال بیشتری از سوی کاربران جوان، به ویژه افراد 18 تا 24 ساله روبرو شده است.

به گفته گوگل، کاربران ترجیح می‌دهند از این قابلیت جدید استفاده کنند و باور دارند که نتایج جستجویشان به این ترتیب مفیدتر است، هرچند دقت اطلاعات همچنان باید محل توجه بیشتری قرار گیرد.

قابلیت AI Overviews در جست‌وجوی گوگل به شش کشور جدید اضافه شد

قابلیت‌های جدید در AI Overviews

در نسخه دسکتاپ، کاربران می‌توانند پیوند AI Overviews را در سمت راست صفحه مشاهده کنند، در حالی که در نسخه موبایل با ضربه زدن روی آیکون سایت‌ها در گوشه بالا سمت راست این امکان وجود دارد. گوگل همچنین در حال آزمایش اضافه کردن پیوندهایی به صفحات وب مرتبط به‌صورت مستقیم در متن توضیحات هوش مصنوعی است تا کاربران بتوانند راحت‌تر به اطلاعات مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

یک تجربه جدید در Search Labs به کاربران اجازه می‌دهد تا توضیحات خاص هوش مصنوعی را برای استفاده‌های آینده ذخیره کنند. با ضربه زدن روی دکمه ذخیره جدید زیر توضیحات هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند توضیحات ذخیره شده خود را با رفتن به صفحه Interests در پروفایل خود مشاهده کنند. این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران زبان انگلیسی در ایالات متحده در دسترس است و ابتدا باید در تجربه AI Overviews and more در Search Labs ثبت‌نام کنند.

قابلیت AI Overviews
قابلیت AI Overviews

همچنین، در برخی از توضیحات هوش مصنوعی یک گزینه برای ساده‌سازی زبان ارائه شده که می‌تواند برای کاربران جدید و افرادی که به دنبال درک آسان‌تر اطلاعات هستند، مفید باشد.

این تغییرات می‌توانند تجربه کاربری در جست‌وجوی گوگل را بهبود بخشند و به آنها کمک کنند اطلاعات مورد نظر خود را سریع‌تر و به‌طور کارآمدتری پیدا کنند، با این حال دقت این ابزار همچنان باید مورد بررسی و بهبود قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر