coinex
otetmarket
propification.com

طراحی خلاقانه گوشی سه تاشو هواوی روی کله‌گنده‌های تاشو را کم می‌کند

هواوی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با قابلیت سه‌بار تا شدن است. اخیراً تصویری از گوشی سه تاشو هواوی در دستان ریچارد یو، مدیرعامل گروه کسب و کار مصرف‌کنندگان این شرکت، منتشر شده است.

امروز، دقیقاً یک هفته از انتشار آن عکس می‌گذرد که تصویر دیگری از این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شد. با توجه به زمان‌بندی و نحوه انتشار این تصاویر، به نظر می‌رسد که این افشاگری‌ها اتفاقی نبوده. در این تصویر جدید، دستگاه در حالت تا شده در دستان مدیر اجرایی هواوی دیده می‌شود. این دستگاه بسیار باریک بوده و در قسمت دوربین یک برآمدگی دارد.


بیشتر بخوانید:


 گوشی سه تاشو هواوی احتمالا قبل از میت 70 به بازار عرضه می‌شود

انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش 10 اینچی تاشو باشد و پیش از عرضه سری Mate 70، که برای اواخر پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است، به بازار عرضه شود.  طراحی بخش دوربین این دستگاه شباهت زیادی به سری Mate X5 دارد و نکته قابل توجه این است که در حالت تا شده، این گوشی در دست یک فرد عادی نه چندان ضخیم و نه خیلی عریض به نظر می‌رسد.

 گوشی سه تاشو هواوی احتمالا قبل از میت 70 به بازار عرضه می‌شود

به احتمال زیاد، باتری این دستگاه از فناوری جدید سیلیکون-کربن استفاده می‌کند؛ فناوری‌ای که توسط چندین شرکت چینی دیگر نیز به کار گرفته شده است. این فناوری امکان افزایش تراکم انرژی را فراهم می‌کند، هرچند هنوز به سرعت شارژ دستگاه‌های رقیب سنتی خود نرسیده است.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و نوآوری‌های استفاده شده در این دستگاه، می‌توان انتظار داشت که گوشی هوشمند جدید هواوی توجه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب کند.

 گوشی سه تاشو هواوی احتمالا قبل از میت 70 به بازار عرضه می‌شود

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena و phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر