coinex
otetmarket
propification.com

احتمالا گلکسی نوت S25 جایگزین مدل اولترای سری گلکسی اس 25 سامسونگ شود

چند روز پیش گوگل از سری جدید با تعداد زیادی پرچمدار رونمایی کرد؛ در کنار آنها این شرکت از یک مدل پرو خوش‌تراش هم پرده برداشت. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد تغییراتی در خانواده جدیدش ایجاد کند. امروز یک افشاگر ادعا کرده که مدل اولترای سری گلکسی اس 25 سامسونگ جای خود را به نوت می‌دهد.

یوگش برار یکی از افشاگران، در ایکس ادعا کرده که مدل اولترای سری گلکسی اس 25 سامسونگ احتمالا به گلکسی اس 25 نوت تبدیل خواهد شد اما این تمام ماجرا نیست.

این منبع همچنین اضافه کرده که گلکسی S25 Plus نیز احتمالا به گلکسی S25 pro تبدیل می‌شود. البته همه چیز فعلا در حد حدس و گمان بوده و معلوم نیست سامسونگ این تصمیم را عملی می‌کند یا خیر.


بیشتر بخوانید:


مدل اولترای سری گلکسی اس 25 سامسونگ

هرچه که هست این تصمیم در مورد تغییر نام در سال 2022 زمانی که گلکسی اس 22 اولترا اولین گوشی گلکسی S بود که اسلات قلم S pen خانواده نوت را دریافت کرد، منطقی‌تر بود اما اکنون اجرای چنین تصمیمی خودسرانه به نظر می‌رسد.

علاوه بر این نام اولترا چندسالی است که معرف پرچمداران درجه یک است و تمام برندهای ویوو، شیائومی و حتی سامسونگ هم از این قانون پیروی می‌کنند. البته ممکن است تغییر نام مدل اولترای سری گلکسی اس 25 سامسونگ به گلکسی اس 25 نوت، به یک تجربه بهبود یافته قلم S اشاره داشته باشد.

مدل اولترای سری گلکسی اس 25 سامسونگ

و اما موضوع دوم؛ اینکه تغییر نام گلکسی اس 25 پلاس به پرو که احتمال بیشتری هم دارد نشان‌دهنده تجربه‌ای لوکس‌تر است، دقیقاً مانند iPhone 15 Pro که ویژگی‌های بیشتری نسبت به iPhone 15 Plus ارائه می‌دهد.

بنابراین ما امیدواریم غول فناوری کره‌ای، مدل پرو را انتخاب کند. در برخی از منابع دیگر عنوان شده که مدل اولترای سری گلکسی اس 25 سامسونگ یک دوربین 5×50 مگاپیکسلی را به همراه دارد.

بهرحال همانطور که گفته شد این گفته‌ها فعلا در حد شایعه باقی مانده و حتی ممکن است سامسونگ اصلا اسامی خود را تغیر ندهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مدل اولترای سری گلکسی اس 25 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر