coinex
otetmarket
propification.com

پرچمداران اوپو از چیپست قدرتمند Dimensity 9400 مدیاتک قدرت می‌گیرند

بازار رقابت بین غول‌های تراشه‌ساز داغ است. بر همین اساس انتظار می‌رود مدیاتک و کوالکام هر دو تراشه‌های خود را پاییز سال جاری عرضه کنند. در میان خبرها حاکی از این دارند که قرار است پرچمداران اوپو از چیپ مدیاتک برای قدرت‌گیری استفاده کنند.

همانطور که می‌دانید اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 هر دو جز تراشه‌های قدرتمندی محسوب می‌شوند بنابراین بدیهی است که آنها فقط برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار رزرو شوند.


بیشتر بخوانید:


مدل اولترا در مجموعه پرچمداران اوپو از اسنپدراگون بهره خواهد برد

اوپو یکی از اولین تولیدکنندگانی است که می‌خواهد از هر دو تراشه استفاده کند. انتظار می‌رود یکی از پرچمداران اوپو  Find X8 تا پایان سال عرضه شوند.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند اوپو از هر دو چیپست دایمنسیتی 9400 و اسنپدراگون 8 نسل 4 در پرچمداران خود استفاده خواهد کرد.

Digital Chat Station ادعا می‌کند که دو تا از پرچمداران اوپو یعنی اوپو Find X8 و اوپو Find X8 Pro از پردازنده مدیاتک Dimensity 9400 بهره می‌برند، در این صورت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 به مدل اولترا می‌رسد.

علاوه بر این مشخص شد که هر سه گوشی سری اوپو فایند X8 دارای لنزهای پریسکوپ و باتری نسبتاً منحصر به فرد Glacier هستند که برای اولین بار با OnePlus Ace 3 Pro معرفی شد.

هر سه گوشی سری پرچمداران اوپو Find X8 در قاب پشتی پنل شیشه‌ای دارند که کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که نسل 7 این سری چرم مصنوعی داشت.

یکی دیگر از اطلاعات جالب در مورد پرچمداران اوپو این است که آنها در چهار رنگ مختلف مشکی، آبی، صورتی و سفید در دسترس خواهند بود. با این حال، شایعه شده که Find X8 Pro تنها در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود Find X8، Find X8 Pro و Find X8 Ultra ماه اکتبر وارد چین شوند و پس از آن به سرعت به سایر کشورها راه بایند.

بیشتر بخوانید:

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر