coinex
otetmarket
propification.com

نگاهی به مشخصات افشا شده آیفون SE و آیفون 16 پرو؛ هر آنچه تاکنون می‌دانیم

شایعات درباره آیفون SE و سری آیفون 16 جدید توجه زیادی را به خود جلب کرده است. طبق اطلاعاتی که از طریق مواد بازاریابی در ویبو منتشر شده، احتمال اینکه آیفون SE احتمالا همزمان با عرضه سری آیفون 16 معرفی شود زیاد است.

طبق اطلاعات افشا شده، آیفون SE جدید مجهظ به صفحه نمایش 6.1 اینچی شبیه به آیفون 14 خواهد بود، اما با یک ناچ (برش بالای صفحه) کوچک‌تر. همچنین این مدل از قابلیت Face ID بهره‌مند خواهد بود. در بخش سخت‌افزاری، این گوشی به تراشه A18 Bionic مجهز خواهد شد که انتظار می‌رود برای اولین بار در سری آیفون 16 معرفی شود.


بیشتر بخوانید:


قیمت آیفون SE

در پوسترهای تبلیغاتی لو رفته از آیفون SE، به قیمت حدود 4199 یوان (تقریباً 599 دلار یا 50,000 روپیه) اشاره شده، هرچند صحت این اطلاعات هنوز مشخص نیست. طراحی جلوی گوشی که شبیه آیفون 14 به نظر می‌رسد اما طراحی پشت گوشی همچنان فاش نشده و مشخص نیست به چه شکل خواهد بود.

با اینحال شایعات حاکی از آن است که احتمالاً در این مدل مشابه مدل‌های قبلی SE از دوربین تک‌لنزی استفاده خواهد شد

قیمت آیفون SE 

اطلاعات لو رفته از آیفون 16 پرو

در مورد آیفون 16 پرو، همان کاربر ویبو جزئیاتی از مواد بازاریابی این مدل را نیز به اشتراک گذاشته است. در این مدل جدید، یک دکمه اختصاصی برای دوربین به قسمت پایین لبه راست اضافه خواهد شد. طراحی پشت گوشی احتمالاً مشابه با چینش ماژول دوربین سال گذشته باقی خواهد ماند.

 

آیفون 16 پرو احتمالاً از تراشه A18 Pro قدرت خواهد گرفت و دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی بهبود یافته‌ای خواهد داشت که از فناوری بازتاب منشوری بسیار نازک استفاده می‌کند تا نور بیشتری به سنسور دوربین برسد.

این فناوری با موتور (Neural Engine) تراشه A18 Pro پشتیبانی خواهد شد. رنگ‌های این مدل شامل مشکی، سفید، آبی و زرد خواهد بود و خبری از رنگ برنزی که قبلاً شایعه شده بود، نیست؛ احتمالاً این رنگ برای مدل Pro Max در نظر گرفته شده است.

تاریخ عرضه آیفون SE و سری آیفون 16

انتظار می‌رود سری آیفون 16 در ماه آینده، یعنی سپتامبر 2024، عرضه شود. اما تاریخ عرضه آیفون SE همچنان نامشخص است؛ با اینحال برخی منابع به عرضه آن در اوایل سال 2025 اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: smartprix

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر