coinex
otetmarket
propification.com

رابط کاربری جدید Google Assistant در Android Auto شباهتی آشکار به Siri اپل دارد

گوگل به تازگی یک رابط کاربری جدید برای دستیار صوتی در Android Auto اضافه کرده که هنگام تعاملات صوتی ظاهر می‌شود و به طرز قابل توجهی شبیه به Siri اپل در CarPlay است.

دستیار صوتی در Android Auto، جدا از رابط کاربری معمولی است که در پایین صفحه نمایش داده می‌شود و همچنان برای دستورات اولیه قابل استفاده است. با اینحال این قابلیت زمانی ظاهر می‌شود که دستیار صوتی پس از شنیدن دستور شما منتظر پاسخ یا تأیید از جانب شما است.

به عبارت دیگر، وقتی شما به دستیار صوتی یک فرمان می‌دهید (مثلاً درخواست پیدا کردن یک مکان یا ارسال پیام)، این رابط کاربری جدید ظاهر می‌شود تا نشان دهد دستیار منتظر است تا شما پاسخ یا تأیید نهایی خود را بدهید.


بیشتر بخوانید:


عملکرد دستیار صوتی در Android Auto

مثلا در تصویر زیر، از Google Assistant خواسته شد که یک اداره پست نزدیک را پیدا کند. این رابط کاربری جدید زمانی ظاهر می‌شود که دستیار صوتی از کاربر می‌خواهد تا مکان دقیق برای مسیریابی را مشخص کند. این رابط کاربری هنگام صحبت دستیار و در طول پاسخ کاربر فعال می‌شود و سپس پس از پردازش پاسخ ناپدید می‌شود.

عملکرد دستیار صوتی در Android Auto

هرچند شاید به نظر برسد گوگل می‌توانست از همان نوار پایین استفاده کند، اما طراحی جدید هم جذابیت خاص خود را دارد. با این حال، نمی‌توان شباهت زیاد این طراحی با شیوه نمایش Siri در CarPlay اپل را نادیده گرفت.

هنوز مشخص نیست که این رابط کاربری جدید به چه میزان در دسترس کاربران قرار گرفته، اما ما آن را در نسخه 12.5 اندروید اتو بر روی یک دستگاه Galaxy Z Fold 6 مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر